čtvrtek 15. července 2021

Výročí

Čas od času se události semelou, jeden ani neví jak. Příkladně na den přesně, před pouhými 43 lety, jsme si s mým manželem na úřadu ve Velkém Šenově řekli ano, za přítomnosti našich rodičů a pár příbuzných, manžel tvrdí, že je to sňatek neplatný, neb do něho, abstinenta, můj táta a můj liberecký strejda, rovněž abstinenti! - nalili nějaký alkohol a poté, co manžel statečně svatební proces absolvoval, zbytek odpoledne a večera strávil na nepříliš hezkém místě, kde obsah žaludku a své námitky sděloval míse. Já jsem v té době už jako ,,mladá,, paní měla jiné starosti: opečovávat svatebčany, povídat si s nimi a občas se podívat, jak je na tom novomanžel, zda už nejsem vdova.

Milé KOČKY, 

a jako by jeden mávnul kouzelnou hůlkou, máme dnes výročí. Za týden bude mít tehdejší novomanžel významné, kulaté výročí a nestačím se divit, jak to uteklo. Což o to, dokud je člověk  zaměstnaný a chodí do práce, tak to uteče, ale kdo by čekal, že to ještě rychleji utíká v důchodu? Ovšem úplně nejlepší období asi bylo, když jsem 13 let intenzivně jezdila nejen hlídat vnučky, ale trávit s nimi krásný čas... tolik příjemné energie tím člověk získá. Za to všechno jsem osudu dost vděčná.

Jen doufám, že se v poklidu a bez velkých událostí, ve zdraví, dožijeme vysokého věku, a že ještě nějaký ten výlet spolu spácháme.


manžel:



a já:


a jedna intimnost: podle čínského horoskopu je manžel had a já myš! tak co dodat???!


22 komentářů:

  1. S láskou a humorem tobě vlastním kouzelná připomínka! Posílám velkou gratulaci tobě i manželovi, přeji hlavně pevné zdraví!
    Mějte jen krásné dny! Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to musí být.Děkuji ti za přání a také opětuji, ať se daří. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, gratuluji k výročí a přeji vám hodně dalších společných let a výletů.
    Představ si, že my jsme měli 43 výročí v dubnu.
    Měj hezký den. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, jsme vám v patách. Já jsem předtím byla vdaná asi 9 let, ale manžel zemřel...když bylo dceři 7 let.Toto je druhý pokus.
      Jiřina z N.
      Ráno mi manžel popřál, prý vše nejlepší, že jsem to s tebou vydržel, vtipálek.

      Vymazat
  3. Jiřinko, gratuluji vám oběma. My jdeme hned za vámi, letos v březnu 42 let spolu. Tak měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, za tu dobu už si jeden na druhého zvykne, ale i tak občas kulím oči, co zas vymyslí.
      Mám štěstí, že mne všude pustí, vždy říká, jeď třeba do Číny, ale nech mi tady něco v lednici.
      Pozdravuj kočku a p.Pavla.
      Jřina z N.

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Vendy, děkuji, snad to spolu doválčíme, někdy bych z něho udělala 4 do školky, ale jindy jsem ráda, že tu je.Pa Jiřina z N.
      Dnes jsem na tebe myslela! napíšu proč.

      Vymazat
  5. Moc gratuluji a přeji další spokojené roky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Moc hezká připomínka - to patří na blog! Hezky psáno s nadhledem... a svatební kytice byly chryzantémy jako na foto? ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, co tě vede, tehdy! já jsme měla velké karafiáty...ale já je mám ráda.
      A díky. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, gratuluji a přeji vám oběma hodně a hodně zdraví a ještě mnoho krásných společných let, zážitků i výletů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc děkuji za upřímné přání, v našem věku už jsme si hlavně oporou.Naštěstí jsme byli v neschopnosti vždy jen jeden...Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Úctyhodný kus společné cesty životem, gratuluji😊 Určitě to ještě dalších pár desítek let spolu vydržíte👍🏻

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, někdy je to náročné, ale neměnila bych, ono se mnou vydržet, to je tak na 14 denní zájezd a pak vrátit domů.
      Nedávno jsem říkala manželovi, že by z nás dvou udělali jednoho člověka jakž takž zdravého, který by slyšel a viděl a i chodil bez problémů...
      Jsme už pěkní pamětníci.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,moc gratuluju!A zároveň přeji monoho dalších,krásných společných let.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, děkuji ti a přeji tobě, aby se našel nějaký šikovný a pracovitý chlapík i pro tebe.Hlavně se smyslem pro humor! Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,gratuluji a přeji další krásná léta hlavně ve zdraví.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, budu se snažit ti tvé přání splnit. Hezký večer do T. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko gratuluji moc a přeju hodně dalších společných let ve zdraví. To už je na medaili, takové číslo...Naši spolu byli v manželství šedesát let, než mamka zemřela.Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni poprvé jsme se vdávala v Jablonci n.N. 15.8.1969, podruhé právě 15.7.1978 a stačilo, potřetí bych do toho nešla.To bych musela do nějakého důchoďáku udělat mezi klienty konkurz, hihi. Leda, že bych podle dnešních tendencí oslovila nějakou paní, a to by musela být hodně zdatná, pracovitá a bohatá, trpělivá a příjemná a stejně bych jí víc jak kamarádství nemohla nabídnout.
      No, myslím, že humoru už bylo dost a zatím to nechám, jak to je, i když to není vždy stav IDEÁL. Jiřina z N.

      Vymazat