čtvrtek 8. července 2021

Zuberec

 Když se u nás doma řekne Zuberec, manžel okamžitě řekne halušky. Až na podruhé si vybaví skanzen. Ne, že by si skanzen nepamatoval, ale ty halušky si tam dal dvakrát za sebou, má je rád.

Milé KOČKY,

skanzeny my navštěvujeme rádi , vy jistě také, pojďte se mnou, tentokrát do Podtatranské dědiny:

























Všímavým to nemusím říkat, ale hned se někde, kde se dá dostat černý Kozel, cítím lépe.



20 komentářů:

  1. Jiřinko,to je moc krásný skanzen.Mám je ráda a k návštěvě jednoho se pořád chystám.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, my jsme nejčastěji byli v tom v Přerově n.L. a na Veselém Kopci.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, díky, že jsi nás vzala do krásného skanzenu. Halušky bych si také dala.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, občas se pokouším manžela potěšit napodobeninou halušek, ale na ty pravé nemám. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, skanzen je super, ale ty halušky!!! Ach já bych si tak dala...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Tak, moja, v Zuberci som nebola, patrilo by sa povedať ☺ ☺ ☺, ale dobre bolo, však? Tanier halušiek a pivko - chutilo? ☺ ☺ ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně, Hani, talíř halušek pro manžela dvakrát za sebou a já černé pivko, případně, když nejsou halušky, dává si dobre vyprážaný rezeň přes celý talíř.
      Měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Mám ráda skanzeny. A ty halušky však také, takže tvému muži naprosto rozumím!! Pivo zažene žízeň, malé černé občas ochutnám, na mne je ale takové "sladké" :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, můj muž pije nealko, já občas černé pivo, byly doby, že i dvojku vína jsme si dala, bylo období červeného a pak zas bílého a nyní mám utrum, Vetřelec nerad alkoholické nápoje.
      Zdravím do Č.K. a mějte se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Skanzen se mi líbí moc. Halušky bych si dala určitě a k tomu samozřejmě pivo. Ani nemusí být černé, pivo mám ráda 🍺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako mladá jsme pivo nepila, nikdy jsem nejedla mastná jídla, ale časem jsem se k pivu dopracovala a občas si jedno na výletě po jídle dám.Po dvou bych usnula, Evi, třeba opřená o zeď.Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko to je moc hezký skanzen. tam by se mi také líbilo. Napsala bych dlouhý komentář, ale přišla bouřka a musím to všechno povypínat. Jsme v pásmu, kde to často "tluče". Měj se hezky a opatruj se. Jara.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, skanzeny jsou pro tebe i pro mne jistě zajímavé, jedno, zda u nás nebo na Slovensku.Hezky se tam fotí, to jen na blog člověk neví, co vybrat. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, krásný skanzen. Màm je moc ráda. Halušky doma vařím, chlapi je mají v oblibě. Hezký víkend přeje Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to abych manžela k tobě občas poslala nebo se to naučila pořádně vařit! Dobrý nápad na zítra!
      Ať se daří, Lenko. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,skanzeny se mi líbí,ráda je navštěvuji.Jak už jsem jednou psala,kromě našeho Rožnovského,jsem byla ve skanzenu v Přerově nad Labem a také na Veselém Kopci.Teda,ale ty halušky bych si dala,také je mám ráda.Měj krásný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, taky jsme hodně skanzenů navštívili a nikdy jsme nelitovali ani času, ani peněz. Naštěstí jich je tu dost.A díky bohu je má rád i manžel. On má rád i ZOO, což já tolik ne, ale chodím tam také. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. V Zuberci jsem kdysi pobýval asi 14 dní, během kterých jsem prolezl Roháče skrz naskrz. A pokud vím, skanzen vedou přátelé mé bývalé manželky, u jejichž rodiny jsme tehdy bydleli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ale, ale, Petře, tak tos mi mohl pomoci, když jsem tam padala na ústa při jednom přechodu, spíše okruhu, a nebýt 1/2 l piva na Žiarské chatě, nedošla bych.
      Bydleli jsme na chatě Kožiar u ústí Žiarské doliny, chodili na Baranec a pod...
      tahle trasa byla na mne moc:
      Kožiar, Žiarská chata, stále po modré na Smutné Sedlo, Roháčské plesá, pak Baníkov
      ( tady krize jako čuně ), po zelené na Žiarskou chatu a pak dole kopcom k ubytování, večeře a mdloby až do rána. hihi
      Jiřina z N.

      Vymazat