čtvrtek 26. srpna 2021

U hradu ve Vimperku

Jak já jsem byla na tento hrad zvědavá, kdysi to byla hodně zchátralá stavba, pomalu se probouzí k životu,  určitě si tam někdy opět zajedu. Jen ta pochůzka po městě, dolů z hradu a pak zase vystoupat nahoru k autu byla náročná:

milé KOČKY - pojďte nakouknout:















Můj muž sice neustále vrčí: ty tvoje bouračky, ale nakonec to se mnou obešel a ani mě neinzultoval. ( to by si mohl zkusit)...

vaše:



14 komentářů:

  1. Nádhera, Jiřinko! Tady jsem nebyla, i když možná jako malá s našima... Musím se zeptat :o)
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravili a mají tam docela návštěvnost. Ale ten kopec!
      Naštěstí jsme měli pěkně.
      Helenko, zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Určitě ta bouračka stála za návštěvu. A i moc hezké fotky stojí za to !
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to bylo řečí, že počká v autě a nakonec to zvládl líp jak já. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krásné fotky. Ve Vimperku žil bratranec mojí mamky a naposled jsem tam byla když mi bylo 16 let. Poznávali jsme spíš okolí, protože on byl voják z povolání a dobře to tam znal.
    Měj hezké dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, já naštěstí znám Šumavu taky docela dost a už bych to nyní, v pokročilém věku, nestíhala, jako dřív, prochodit pěšky.Jenže, to nebyly tyhle foťáky.
      Hezký večer Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásné fotky,Jiřinko.Vimperkem jsme jen projížděli,když jsme před dvěma lety projížděli na dovolenou na Šumavu,na Kvildu.Takže jen letecky jsem ho viděla z autobusu.Musím to dohnat,chci se na Šumavu více vracet a pořádně si ji projít,projet.Měj se hezky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šumavu mám, kupodivu, raději, než Krkonoše. Proč? ani nevím.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,krásný hrad,navštěvuješ samá zajímavá místa.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, snad mi to ještě pár let vydrží. Zdravím do T.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Moc hezké fotografie Jiřinko. Krásně jste si to užívali. Je to zajímavý hrad, který neznám. Díky za hezkou podívanou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, tak jsem ti alespoň pár obrázky hrad přiblížila, což mi činí potěšení. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, pěkný hrad. Vůbec neznám.Opatruj se ! Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, taky se opatruj a zase někdy u tebe nebo u mne na blogu. Pa Jiřina z N.

      Vymazat