středa 25. srpna 2021

Krásné Prachatice

Není nutno toho o Prachaticích mnoho napsat, stačí obrázky, aby se turista nadchl pro toto město. 

A vy, milé KOČKY, pokud sem zajedete, samy si toto středověké město projdete a ochočíte:

je tu několik ulic obkružujících náměstí, s mnoha historickými domy, jsou tu hradby, brány a opravdu úžasný kostel sv.Jakuba, je tu parkán, jako zajímavý veřejný prostor...ve městě jsou dvě Křížové cesty a mnohé další kulturní instituce.




























vaše:


20 komentářů:

  1. Jiřinko,nádherně jsi Prachatice zachytila.Jsou lákavé.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, manžela jsem zaparkovala ke kašně a oběhala jsem si to tentokrát s fotoaparátem sama.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, krásná procházka Prachaticemi. Snad se tam někdy podíváme, je to moc hezké město.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, byla jsem tam již vícekrát, ale kdysi to bylo opravdu dost hrozné, nyní bych řekla, že se Prach. rozsvítily a líbí se mi víc. Možná to bylo i počasím. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Prachatice znám, máš hezké záběry. V muzeu jsi asi nebyla, což je škoda, v přízemí je pěkná expozice Zlaté stezky. ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, viděla jsem to tam, když jsem hledala Íčko, ale do muzea jsem nešla, jen jsem oběhala náměstí, ulice okolo a zašla jsem do kostela, na parkán, pod bránu a tak.
      Taky jsme poseděli venku před cukrárnou, to k tomu patří. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásně jsi toto město zachytila. Nikdy jsem tam nebyla, jen o něm slyšela od mé bývalé kolegyně z práce. Jezdila tam za svojí sestrou. Jak vidím, tak je to tedy moc hezké městě, je co obdivovat.
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, měla jsem v úmyslu dojít alespoň k jedné z Křížových cest, ale nakonec z toho sešlo, tak příště.
      Pěkný den Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Tak tady jsem nebyli opravdu spoustu let...
    Jiřinko, děkuji za fotky, děkuji za maily a milá slova a přeji jen krásné dny, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, až do konce srpna jsem tu připravila příspěvky a po 1.9.,doufám, že budu moci prezentovat cestu do Švábska, kam zítra odjíždím.Moc si přeji, aby nám přálo počasí a nic nekazilo dojmy, program je nabitý a snad to zvládneme. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,krásné město Prachatice,ještě jsem tam nebyla.Moc pěkně jsi vše nafotila.Měj hezký den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, díky, já bych tam vydržela celý den, těch uliček, které jsem nestihla bylo ještě dost!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Máš pravdu, už podle krásných fotek jsou Prachatice lákavé. Tak snad někdy ... Zdravím 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, doporučuji v hezkém počasí zastavit a projít se tam. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, netušila jsem, jak jsou Prachatice krásné. Díky tobě už to vím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jarinko, to víš, jak něco vypadá a zavání středověkem, nelze mne odtrhnout.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Moc hezké fotografie z krásného města. Je to takový styl jako ve Slavonicích. Hodně mi je to připomnělo. Zaujala mě ta věž zdobená freskami. Je to fakt nádhera

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, máš trochu pravdu, ale Slavonice jsou prťavky a mají své kouzlo, to ano, však jsem jim věnovala mnoho času a mnoho návštěv, Prachatice jsou větší a stály by za dvoudenní návštěvu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Tak jsem to po dlouhé době zase našla díky Tvym vzpomínkám. Moc se mi fotky líbí. Vidíš, byla by škoda blog rušit, když jsou tu takové poklady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruško, taky mi nejde do hlavy, co mě to popadlo, asi ta chemie?!!!
      Určitě se do Prachatic zase někdy podíváme. A na Libín možná taky. Jiřina z N.

      Vymazat