úterý 24. srpna 2021

Po ránu v Písku

Písek, město oblíbené u mé sestry ( ač ta je narozená ve Strakonicích ) bylo po ránu docela pusté a hlavně, taky hodně rozryté a samá objížďka. Asi to tu budou mít hezké, až rekonstrukce na náměstí a přilehlých ulicích skončí:


















přidám jednu fotku manželovu:



14 komentářů:

  1. Jiřinko, taková procházka po ránu - krása, fakt!
    Taky budu mít jednu, až se dohrabu k napsání příspěvku...
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, v Písku jsem byla mockrát a nikdy si neodepřu procházku dolů k mostu a zase kolem Putimské brány nahoru.Jen v r. 2002 jsem byla v šoku, když pár dní po naší návštěvě byla povodeň a koukaly z vody jen hlavy soch.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, krásná ranní procházka. Moc se mi líbí ty květinové homole nebo jak to nazvat.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, máš pravdu, takovou výzdobu jsem dosud neviděla. Žlutá, bílá a zelená jsou moje oblíbené barvy. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, Písek je krásné město a hezky jsi to tam nafotila. Hlavně po ránu a bez lidí. takové fotky mám nejraději, jen že někdy to prostě tak nafotit nejde. Stavovali jsme se tam kdysi na jedné dovolené, ale to už je hodné dávno. Fotky jsem měla ještě na webových stránkách, ale nikde je nemám uložené. Škoda. Jinak rozkopané je to asi všude. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to máš naprostou pravdu. Rozkopané jsou vesnice, města a silnice, je to samá objížďka a mnohde je to o nervy, kdyby to po opravě alespoň pár let vydrželo.Někdy v zatáčkách jsou díry, že tomu jeden nemůže ani věřit. Už jsem si říkala, že by stálo za to, udělat nějaký blog, kam by lidi přispívali poznatky ze silnic.
      Nicméně jsem spokojená, že jsme na pár dní odtud odjeli a spravili si náladu.
      Těším se na tvé články a foto z dovolené.
      Balím kufr a chystám se na cestu, ve čt budu vstávat kolem čtvrté, už se nemůžu dočkat!!! ( nesnáším tak brzké vstávání ). Hezké dny ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásná procházka městem, kde jsem nebyla. Ale i tak jsem si to prostřednictvím Tvých fotek užila.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, tam, v Písku, je pořád co poznávat, starý most přes Otavu, historická část města a nahoře na kopci krásná rozhledna Jarník.
      Kdysi tam bylo možné i nakoupit zajímavé výrobky z místních pletáren.Jak je to teď, nevím. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásná procházka, díky za připomenutí, byla jsem tam s dětmi, fascinují mě sochy z písku.
    Letos máme s kamarádkou v Písku naplánovaný sraz na půl cesty, uvidíme.
    Přeji hezké dny. J

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám ráda, když je nějaká cukrárna nebo kavárna se sezením venku, s výhledem, to si neopustím kávičku.
      Vijo, ať se setkání povede. Jiřina z .

      Vymazat
  6. V Písku jsem byla několikrát.Jezdila jsem s kolegyní,která tu měla rodiče.Byli jsme tu i během našich dovolených,ale už si z něho moc nepamatuji.
    Pořídila jsi moc krásné fotografie.
    Jiřinko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ty se také opatruj a za pár dní přivezu ( jestli se zadaří ) zase něco jiného, doufám, že nezklamu ani sebe ani vás, milé KOČKY. Program slibuje něco úžasného, pokusím se chytit příležitost za pačesy a nalovit co nejvíc snímků.

      Vymazat
  7. V Písku jsem nikdy nebyla,proto jsem se ráda podívala s Tebou.Užíj si svou další,jistě zajimavou cestu.Těším se na fotky.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, Písek jsem dávala v minulosti na blog vícekrát, ale ty fotky už jsou smazané a tentokrát jsme městu tolik nedali, protože tam byla velká rekonstrukce.
      Jiřina z N.

      Vymazat