úterý 31. srpna 2021

Na rozloučenou

 S posledním dnem srpna, na rozloučenou s prázdninami, si sem dám jeden příspěveček... sice jen vzpomínkový, ale i tak. Často si totiž vybavím, jak jsem si užívala u Baltu nedávno na zájezdu chůzi v jemném písku, v místech, kam ještě vlnky dosáhly, a tu trasu - asi 3km - jsem si připadala, jako naprosto svobodný člověk. Jen já, moře, vlny, písek, modré nebe a na něm několik mráčků, vítr a občas nějací lidé v dálce, rackové nad hlavou...borovice v lese nedaleko.

Milé KOČKY:

škoda, že je to odtud tak daleko:














14 komentářů:

  1. Naprosto chápu a cítím u moře to samé.
    Jiřinko, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, je to jiné než to moře na jihu, ale ta svoboda je tam možná ještě větší. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jsem na tom stejně,ač jsem byla u moře naposledy v roce 2015.Tyhle procházky jsem měla ráda.
    Dokonce jsem měla na monitoru počítače v práci video s šuměním moře a když byly stresy,tak jsme se do toho s kolegyní zaposlouchávaly.Fungovalo to dobře.
    Jiřinko,měj hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jako bychom vzešly kdysi z moře, viď? sedět někde pod borovicí a koukat na vlnky, to mě baví. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Musí to být krásný zážitek.
    Měj pěkný den. R.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, zdravím a mohu to potvrdit. Moře je pro mě terapie. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, kdykoli jsem měla možnost být na podzim u moře, nikdy jsem pak v zimě nemarodila a chřipka si mne nevšímala. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Ono všechno má to svoje. Procházky pro ztichlé pláži nemají prostě chybu.
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, je to tak, stejně jako projít se v lese. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko moc hezké fotografie. Kochám se pobřežím i mořem. Já jsem u moře nebyla, ale cítila jsem tak kdysi dávno, když jsme byli ne Zemplínské Šíravě, kdy jsme také nedohlédli na druhý konec. Krásný den Ti přeji i když je deštivý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, říká se, že jít kolem potoka, kde voda skáče po kamenech a nebo jít po břehu moře uzdravuje.Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Nazažila jsem to,u moře jsem nebyla,ale musí to být nádhera.Krásný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, asi záleží na tom, jak to má kdo nastavené, jiný by byl možná nadšený v Kasinu?
      Měj se báječně. Jiřina z N.

      Vymazat