pondělí 16. srpna 2021

Něco pro chlapy

 Neměla jsem v úmyslu sem dávat další příspěvek týkající se zájezdu do Polska, ale změnila jsem názor: mohlo by se to líbit a tak přidám pár slov a fotografií z Leby u Baltu.

Říká se, milé KOČKY,

že Poláci mají Lebu a Mazurská jezera o prázdninách ve velké oblibě. A kde jinde bych vám nafotila takové rybářské bárky, kocábky, lodičky, plachetnice a motorové čluny, skoro si troufám říct i výletní parníčky, než tam? ... nu a pár jich je z Gdaňsku.
































21 komentářů:

  1. Jiřinko, ač holka, užila jsem si to!
    Měj hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, taková jachta na Mazurech by ti sekla! A kapitánská čepice taky. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,to je nádhera!Přeju hezký den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, ráda jsem tě fotkami potěšila. Zdravím tě. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Dovolená s možností vyjížděk na lodích by se mi určitě líbila. Tak jsem se ráda podívala i když nejsem chlap. Krásné fotky 👍😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, plavba na lodi - pokud není bouřka - je věc příjemná.Ani by se nemuselo do Polska, na našich přehradních nádržích je možností také dost. Pa a užij si tento týden. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Pokud by moře moc nehoupalo, tak bych si projížďku na lodi ráda zkusila. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, tohle byla plavba z Mikolajek - okruh po jezeru zpátky k městečku, tam se to dá bez mořské nemoci. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko moc krásné fotografie. manželovi se nejvíc líbil Nautilus a ty plachetnice. Posílá pozdrav a děkuje. Měj se moc pěkně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, však tento příspěvek byl především pro něho. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, mám ráda lodě a lodičky, krásné fotky.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, ve Gdyni, u těch lodí, kam se chodí na prohlídku, jsou dychtiví především chlapi a kluci.Pozdrav letí na jih. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, proč jen pro chlapy? Mně se to líbí taky. Krásné fotky se ti povedly. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, to proto, že jsem tento příspěvek dělala na ,,přání,, jedné z nás - pro jejího manžela. Mějte se krásně v C. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Nejsem chlap, ale lodě se mě moc líbí. K létu to patří... Moc krásné, Jiřinko. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, dobře se to fotí, když je loď u břehu a pózuje ti. Hezký den ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. To je příspěvek i pro mě.Mám ráda všechny lodě,ale už méně ráda se na nich plavu.Dostávám mořskou nemoc.Nejhorší to bylo na trajektu do Anglie.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To mi vypravuj. My jsme se plavili z Doweru do Calais po bouřce a na lodi se modlili všichni, i ti, kteří o bohu nikdy neslyšeli.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, nejen pro chlapy. Nádherné lodě plachetnice a ta historická je skvost. Takový přístav je i pro mne lahůdka. Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, kdysi jsem šla klidně i na prohlídku nějaké té lodě, ale nyní s mýma nohama se tomu vyhýbám a raději pěstuji kavárenský povalečink,je to obvykle pohodlnější a levnější sport. Pa Jiřina z N.

      Vymazat