čtvrtek 30. září 2021

Podzimní odpoledne

 Přihodilo se mi, docela nenápadně, že jsem přijela k mladým a měli doma nový gramofon, vnučka, ta mladší, si pouštěla desky a já jsem už dávno chtěla také gramec koupit, ale nijak jsem netlačila na pilu, ale tohle mne popohnalo:

Ten, který jsme měli ,,na věži,, už dávno odmítl poskytovat služby a tak jsme se s mužem poradili a objednali nový. Takže, pokud je pod mrakem a nemám tzv. co dělat, buď sedím s knížkou pod dekou a čtu, nebo si pouštíme desky. Dnes to byl Ravel a jeho Bolero a Návštěvní den, kdy mě pánové Nárožný, Sobota a Šimek přivodili docela fajn náladu.

Doufám, že mi nálada vydrží do zítřka, pozvala si mne na kobereček paní prof. na Karlák. 

Milé KOČKY. Přeji všem jen samé hezké dny. Vaše Jiřina z N.



23 komentářů:

  1. Jiřinko, Bolero miluju. A držím palce. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, Bolero mám ráda a vlastním i dvě bolerka, hihi. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, krásný poslech nejen desek, ale i dobrých zpráv.
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, také tě zdravím a nachystám, tuším, že líbivé příspěvky. Pac Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, přeji krásné chvíle s hudbou. Bolero je krásné.
    Přeji Ti jen dobré zprávy. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, musím zaměstnat mysl něčím hezkým, abych neplašila. Pac Jiřina z N.
      A budu po chvilkách plést vestu Honzíkovi, u toho mohu poslouchat desku.

      Vymazat
  4. Moc Ti přeji, aby zířejší zprávy byly jen a jen dobré.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jsou takové, že zvolené léčení může být úspěšné, ale to se ukáže časem. Zatím se s Vetřelcem peru od září 2018, kdy mi tu novinu sdělili.
      Prý jsem ( podle paní prof. ) přírodní úkaz.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, myslím na Tebe, ať jseš v cajku a v klidu můžeš poslouchat gramofon nebo cestovat. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, přeji ti, ať je ten kobereček na Karláku pro tvoje kolena co nejpohodlnější a nejpříjemnější! Držím pěsti, ať je dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, také já tobě přeji jen to nejlepší. Budeme si držet palce navzájem, aby život byl pohodový a v klidu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Gramec máme,mladí nám koupili kdysi novější a hlavně manžel si pouští staré desky,podobné,jak uvádíš.Já poslouchám DVD a nebo CD,protože toho máme tolik a je potřeba v tom udělat za čas pořádek.
    Držím palce,ať tě moc na Karláku nepotrápí.Bude zase dobře.
    Jiřinko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, bude to mazec, ale nutný. Hudba a scénky mohou mít i léčivý vliv?
      Jsem dnes unavená jako pes.
      Ale, zas bude líp, doufám. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. 🤞🏻Ať se zítra daří a desky točí dobrou náladu!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc. Nejhorší je vždy ten strach, co zas bude.Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko my také občas vytáhneme staré desky. Gramo máme asi dva roky. Kluci nám ho koupili pod stromek předloni. Také máme plno desek počínaje vážnou hudbou např. od Čajkovského klavírního koncertu B-moll po ABBA Beatles, ale i pohádky, všechny díly Švejka, které načetl Jan Werich a samozřejmě i "popík" z let našeho mládí - Černocká, Gott,Laufer, Korn, Zagorová, Bobek, Tučný a mnoho dalších...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, je v tom náš život! něco jsem darovala mladší vnučce a něco jsem si nechala a hodně jsem prodala za 490,- Kč jedmomu spolupracovníkovi, byl toho plný velký kufr, a byla to náhoda, nabídla jsem to na inzerát.

      Vymazat
  10. Přeju ti příjemný poslech desek.Doufám,že jsi dopadla dobře a máš samé dobré zprávy.Měj pěkný den,u nás už leze sluníčko,tak se chystám ven.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, mám odklad s léčbou a jdu tam až 14.10., protože příští týden sedím u voleb.Ale paní prof. mi prý utáhne opratě. Já se momentálně bojím, protože mne toho čeká hodně - od každého trochu.I optimistovi dovedou srazit hřebínek!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jo jo. Gramofon... neuváženě jsem prodala na Aukru 260 LP desek jako konvolut po tátovi za pakatel. Vyklízení bytu spěchalo a obrazy a desky nebylo kam dát. Dnes je mi to líto. Hudby i mluveného slova je na internetu hromada, ale posedět u gramofonu, to je oprášená nostalgie a ponoření se do mladí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě to se mi líbí, že si pustím, na co mám náladu.
      Taky si všímám, že tenkrát byla zábava bez sprostoty a hulvátství.
      Jiřina z N.

      Vymazat