pátek 17. září 2021

Busem po údolí Wachau

Jo, kdyby se tak dalo být tam v polovině září ubytovaná, na, dejme tomu, týden, s někým, kdo má stejné zájmy, jezdí třeba na kole a večer rád posedí u sklenky dobrého vína, to by se mi líbilo! Ovšem tentokrát jsem tímto krásným prostorem pouze jela busem do Melku a mohla jsem si nechat zajít chuť na vínko i kolování.

Milé KOČKY,

pár foto, pravda, nepovedených, na dokreslení - z rozjetého busu moc parády nenafotím a že je tu co fotit: vinice, hrady, kostely, městečka a Dunaj.







je zajímavé, jak chmelnice a vinice vypadají krásně, že? stejně jako sady s jabloněmi nebo jinými ovocnými stromy.



18 komentářů:

  1. Jiřinko, i já jsem se tohohle údolí jen tak letmo dotkla a od té doby si slibuji, že ho chci prozkoumat podrobněji. Tak pojedeme spolu, co říkáš :o)
    Měj krásný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To by se mi, Helo, líbilo, ale myslím, že zrovna u tebe by se ti po manželovi stýskalo! Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, na focení z autobusu jsou ty fotky pěkné. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, opravdu je cestou co fotit a bylo by hezké tam pár dnů být.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko a posedět v těch městečkách u vinaře taky dobrá aktivita. ( tři roky nepiju ).
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Na vínko bych držela partu, ale na kole by jsi mě musela vozit v dětské sedačce😂
    Hned bych jela!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Rěnátko, to je pěkná představa, popít vínko a pak jet na kole na ubytování s tebou v sedačce.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,moc pěkně jsi fotila z autobusu.No bylo by pěkné tam pobýt déle,určitě by bylo co obdivovat.Hezký pátek.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veřejně prohlašuji, že by tam jistě parta blogerek týden vydržela.Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko i z cesty jsou fotky zajímavé... Líbí se mi ta věž hradu nebo kostela. je velice zajímavá..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, zvažovala jsem, zda to dát na blog a nakonec jsem si řekla, proč ne? Je to tam, kolem Dunaje, moc půvabné. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Náhodou jsou to pěkné fotky. Krásná krajina, škoda ji nevyfotit.
    Hezkou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky za názor. Zatím jsem tudy jela jen 2x busem, ale co když tam jednou pojedu na pár dní? Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Údolí Wachau je krásné a ne nadarmo patří do památek UNESCO. Ty kostely mne tam naprosto fascinují, a co se týče hradů a zámků, tak by vlastně tak trochu mohlo konkurovat zámkům na Loiře. jsem ráda, že jsme se tam tentokrát zastavili ve Weiskirchenu, brala bych i prohlídku toho kostela sv. Michaela o dvě vsi dříve (ten co vypadá spíš jak hrad)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Vendy, tam by se to v každém městečku řádilo s foťákem!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. To je krásné místo! Určitě by stálo za návštěvu :)

    blog Style of Ejmi | Instagram

    OdpovědětVymazat