čtvrtek 16. září 2021

Tulln - zahrady a výstaviště

Milé KOČKY, prošly jsme se sestrou jen tři haly výstaviště v Tullnu, protože bazény, zahradní techniku a jiné takové nepotřebuji ani vidět, ani kupovat a navíc v tom chumlu lidí v době covidové chodit, není nic pro mne. Tudíž jsme prošly jen asi tři haly, kde byly krásné a dekorativní, květinové výzdoby a aranže a svištěly jsme do Tullnských zahrad, kde byl poměrně klid a kde jsem to již znala. ( i tady jsme měly spoustu času na prohlížení a focení, ale nakonec jsme šly na poslední hodinu a půl volného času také do města )

Nadechněte se a hurá na ně! kytky, ovoce a zelenina, kam se podíváš:

























a nahlédnutí do zahrad:














a k večeru zpátky do běžného života, pozdní, téměř noční, návrat domů.

20 komentářů:

  1. Jiřinko to je zase nádhera!Úžasných květů plno, nádherné zahrady.Takovou krásu jsi zase nafotila. Děkuji za hezkou podívanou a přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, řekla jsem si tam, že vyfotím, co se dá ( i když v tom chumlu to bylo docela na pováženou ) a tak se můžete na tu nádheru teď podívat všichni, kdo máte zájem. Z foťáku se mi až kouřilo, cvakala jsem hodně.
      A tady, na blogu, nám ty kytky nezvadnou.
      Vaše Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, opravdu nádhera. Tak mě i napadlo, když je výstava vícedenní, je potřeba kontrolovat vizáž ovoce a zeleniny i kvetin, aby aranžmá bylo stále svěží a krásné. To musí být tedy makačka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, asi se tam hodně ty tři dny zapotí, ale vše opravdu vypadalo svěží - i ty okurky a jiná zelenina po okrajích záhonů mezi květinami.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Tohle musí být skutečně podívaná! Překrásné, inspirativní, když na naší zahradě - nevím, nevím :o)
    Jiřinko, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, dost jsem se těšila, co tomu řeknete tady, na blogu, i když - ve skutečnosti tam na tebe útočí daleko víc vjemů - krom tvarů a barev i vůně a můžeš si to prohlédnout i z jiné strany.Za každou kompozicí byly třeba obrázky nějakého paláce nebo krajiny, mělo to půvab. Tak zase jindy - navi...Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, krása nebeská. Výstavy, a ještě k tomu floristika mě baví. Tam by se mi líbilo... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, o tom nepochybuj, mít tam pojízdné křeslo, strávila bych tam celý den.
      Ale za hodinu či dvě už bolí záda. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, to je nádherná podívaná. A musí to dát hodně práce takovou krásu udržet svěží.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, jsou to obří haly a byly plné podzimních květů a plodů. Radost pohledět.
      Venku byly také pěkné květiny, tam to bylo prodejní.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. A’áách… asi po tomto virtuálním výletě s Tebou pokropím moji zahradu Travexem… to mi nesmíš Jířo dělat!!! 😁😁😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, to ne! nezapomeň, že tam vystavuje spousta jednotlivců i společností, to není výsledek práce jedné zahradnice!
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Je radost dívat se na Tvoje fotky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, moc mě těší, že se vám, mým milým blogerkám, ty kytky a fotky líbí.
      Mám jich opravdu hodně a je to známka toho, že i podzim má co nabídnout.
      Zdravím tě a přeji všem hezké, teplé, podzimní dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,to je nádhera.Květiny,ovoce,zelenina, nádherně naaranžované a ty barvy,jistě i vůně.Tam by se mi hodně líbilo.Kochám se a kochám se u Tvých krásných fotek.Měj moc pěkné dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, je to pěkné pokoukání, také jsem se pokochala.
      Člověk si má udělat občas radost. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,opakuji se,ale je to neskutečná nádhera.Taky bych si to více užívala venku než v davu lidí.
    Pokochala jsem se opět.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, díky, dnes mi volala sestra, že je ráda, že se tam mnou jela. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Ještěže žádnou zahradu nemám, jinak bych se ten úhor vzniklý mou "střídavou péčí" musel snažit srovnat s tím, co je tu na fotkách :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Náhodou, tvoje vánoční stromečky opečované tebou nemají chybu! Jiřina z N.

      Vymazat