úterý 21. září 2021

Cizina, jo - ale!

 Je hezké občas si zajet za hranice, potěšit se v městech či v zahradách cizokrajných, ale faktem zůstává, že tuzemsko stejně vede, jsem tady zaháčkovaná a nikdy se mi nestalo, že bych, pokud to není u cementárny nebo v povrchových dolech, nenašla něco pěkného.

Ačkoli, milé KOČKY, cementárnu ani doly jsem ještě nezkoušela, tak, kdo ví!

Místo, které mám dost ráda a táhlo nás to tam vždy především zjara, je krajina kolem Házmburku, ať už si sedneme pod zříceninu hradu Košťálova nebo se vyškrábeme na Házmburk, koukáme jen tak okolo a máme kapličku na Řípu v dohledu? Stejně tak ráda jezdívám pod Milešovku mezi ty staré sopky. Okolo Házmburku se rodí ta nejlepší jablíčka, co znám!

Co takhle s nadcházejícím podzimem nakouknout právě tam, pod Zajíců hrad?



















Taková obyčejná, přítulná, zemědělská krajina...


19 komentářů:

  1. Jiřinko, moc pěkné fotky. Měj pěkné dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, mám zrovna útlum, ale snad se vzchopím, jestli bude ještě sluníčko. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, to jsou opravdu krásné fotky z krásného kraje.
    Přeji pohodový den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, podél Ohře je to všude moc pěkné. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, krásné fotky. Další místo, které neznám a je tam moc hezky.
    Včera jsem při jízdě autem sledovala krajinu, pole, remízky, lesy, je tak malebná. Dokonce jsme míjeli i betonárku nebo co to bylo. Hrozně se tam prášilo. Ale chápu, že je to potřeba, když se staví.
    Měj pěkný den. R.

    OdpovědětVymazat
  4. Jak obraz od Moneta 😊. Krásné ohlédnutí za létem

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné pohledy na Házmburk. To je cesta ze Slatiny? My jsme tam šli z Libochovic. Jen bylo dusno a v pozadí mlhavé, tak že výhledy slabší. Krásné fotografie. Přeji ti hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Járo, tohle jsme šli ze Slatiny a s přáteli jsme to jindy šli také tak, ale jednou jsme šli s manželem z Libochovic a poprvé jsem se tam škrávbala z Klapýho a to bylo !
      Taky jsme tam, na hradě, ve věži, zažili bouřku a to byl zážitek.Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Zemský ráj to na pohled !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, pohledy na Středohoří jsou tam pěkné. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,krásné fotky,nikdy jsem tady na tomto místě nebyla.Moc pěkný kraj.Hezký den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, my to nemáme daleko a je toho v okolí Házmburku hodně k vidění. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Hezké fotky,ale na Házmburku jsme nebyli.A kopce,které jsme nestihli dříve už teď nedohoníme.
    Hezký večer Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, to nevadí, člověk nemusí vše stíhat. Já mám kopce oblíbené, kam lezeme a nebo lezli jsme často ( Říp, Klíč, Lovoš, Jedlová, Varhošť, mIlešovka, Děčínský Sněžník, Praděd, Ještěd, Kozákov, a kolem Tanvaldu...) a pak jsou jiné, kde jsme ještě nebyli a nebo jen jednou.Někdo rád jezdí na jedno místo třeba k Sázavě a jiný trajdá pořád jinam.
      Však kolem Turnova u rybníků je to krásné, nebo ne?
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Jo a vím, že Milešovka se píše s velkým M a jak vidno, špatně jsem to po sobě zkontrolovala...Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, máš recht. Je tu krásně... Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat