pondělí 20. září 2021

Přichází pomalu, ale jistě

Kdo že? přeci podzim, zatím jen sem tam štětcem obarví list, nebo na červeno natře jablíčka, ale vsaďte se, milé KOČKY, že se ani nenadějeme a bude kralovat, jako každý rok to přijít musí. Mlžky, orosené pavučiny, nejprve barevné a později spadané listí, a já jsem pro vás, aby ta změna nebyla tak náhlá, našla sice starší, ale snad líbivé fotky a to  - světe div se, z našeho okresního města. 

Kdo by nepoznal věnné město Mělník, posazené nad soutokem Labe a Vltavy?











22 komentářů:

  1. Tak takový podzim mám moc ráda, i když léta se vzdávám opravdu nerada.
    Jiřinko, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, moje podzimní dušička se raduje... Já mám podzim moc ráda, tak děkuju za hezkě obrázky. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, každé roční období má to svoje a musíme si to užívat, jak to přichází, viď?
      Měj se krásně. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Pokud bude podzim krásně barevný a trochu i slunečný,jako tvé fotografie,tak se moc těším.
    Hezké dny jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, dnes jsem šla na nákup a chvíli zasvítilo sluníčko a bylo mi krásně teplo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Takový podzim, kdy svítí sluníčko do barevného listí, mám ráda. Snad se takových dnů dočkáme.
    Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, babí léto je moc pěkné, pokud se vyvede. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Barevný podzim mám ráda, ale už méně takový ten listopadový sychravý čas.
    Fotky jsi vybrala moc hezké.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, celý listopad a polovinu prosince bych vždy nejraději prospala, asi jsem byla kdysi medvěd.
      Opatruj se, děvče.Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Ještě trochu sluníčka a podzimní paleta bude dokonalá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ty máš zahrádku, tam ten podzim můžeš pozorovat den po dni. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Podzim je skvělý, zase na chvíli jiný svět. Nejraději mám procházky v chladném počasí s horkou kávou, to jak hřeje v rukách. Bohužel mě ale podzim i zima brzo omrzí a proto si budu léto prodlužovat a pak zase jaro zkracovat příjemnou dovolenou v teple :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je super nápad, dobrá rada. Buď někde u moře nebo u kachlových kamen, ale teplíčko. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krásné podzimní fotky,taky se na něj těším.Mám ráda barvy podzimu,spadaného listí,sice se nám krátí dny,musí se už brzo svítit,venku už je chladněji,ale i toto prostě k tomuto ročnímu období patří.Léto se mi zdá uteklo nějak moc rychle,ale zase se na ně můžeme těšit.Mám ráda,když příjdu z práce a jdu se projít,právě tou krásnou barevnou přírodou.Doma si pak dám dobré teplé kapučíno,horký čaj a pokud nemám zrovna nic na práci,zabalím se do deky,vezmu nějakou fajn knížku a to jsou chvíle na které se fakt těším.Takže přeju Jiřinko nejen Tobě,ale nám všem,krásné podzimní dny.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, předně na fotkách vidíš nikoli soutok Vltavy a Labe, ten je trochu vlevo, ale plavební kanál a Labe.A jinak to, co píšeš, také mám ráda.Dnes jsem dopoledne oběhala poštu, obchod barvy/laky, uvařila, umyla lednici a mrazák, vytřela kuchyň, chodbu a koupelnu a...pozdě odpoledne v posteli přečetla dost stránek knížky a nyní jsem se vydala k blogu.Zlatej důchod.
      Měj se, Marťo, moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Barevný a ještě trochu teplý podzim mám také ráda. Když ale přijde déšť, mlhy a studený vítr, zalezla bych nejraději jako medvěd.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moje slova a přání. Evi, jsme to dva medvídkové...Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, také jsem si už všimla obarvených listů .-) Fotografie jsou moc pěkné. Ten soutok vidím snad poprvé. Krásné podzimní dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, zdravím tě a přeji hezký večer. Tohle obvykle zhora, od zámku, je vidět a vlastní soutok Labe a Vltavy, je kousek vedle, víc vlevo. Ovšem když je pěkné počasí i výhledy na Říp stojí za to. Já jsem taková pamětnice, že si pamatuji, když se jezdilo z Mělníka na Českou Lípu a Litoměřice ještě pod zámkem, hihi.Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Hezky jsi vybrala fotografie. Ano, ten soutok nahoře je Vraňansko - Hořínský kanál, který je vlastně umělým plavebním kanálem napájeným z Vltavy. Mylně si to vykládá dost návštěvníků Mělníka. Ten pravý soutok je trochu níž, jak uvádíš v jenom komentáři a hezky je vidět z věže kostela sv. Petra a Pavla. Měj krásné a pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, je to tak. A Vltava a její spousty vody způsobily u nás před lety záplavy, neb vytlačily vodu proti proudu a bylo tu veliké jezero. Jiřina z N.

      Vymazat