středa 22. září 2021

V Bádenu kdysi

 Aneb, vzpomínkový příspěvek

To jsme tehdy jeli s mužem na zájezd do Maďarska, 06/2014 - vlastně to bylo částečně rakouské a částečně maďarské pohraničí a v Tullnu jsme měli zastávku, taktéž v Bádenu v Rosáriu a bylo na co koukat. Na blogu to bylo, ale fotky tam už nejsou!

Jelikož jsme tam byli někdy v polovině června, růže kvetly jako divé a voněly, když dovolíte, nějaké z nich vám, milé KOČKY, nyní ukážu.

Já za to nic nedám a vám to může přijít vhod? je po dešti:





























stačilo?




dost bolo zahrad!

( měla jsem tehdy jiný foťák, méně let a stejné zlozvyky )


22 komentářů:

  1. Nádherné fotografie, růže 🌹🌹🌹 i zadrady. Krásná podívaná, která v tomto počasí potěší oko i duši. Krásný den ti přeji Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, snad někomu ty růže udělají radost. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, pokochala jsem se. Růže jsou skutečně nádherné!
    Děkuji za tu krásu a přeji příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko také tobě i ostatním přeji hezký dobrý den. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, takové krásné fotografie vždycky přijdou vhod. Růže jsou nádherné a představuji si tu vůni, ach....Je vidět, že se tam líbilo i medvídkům cestovatelům.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, ti si tam lebedili. Ani nevím, kolik roků už mne doprovázejí na zahraničních cestách. Pořád je to baví.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Krásné pokoukáníčko. Fotka na téma růže nikdy nezklame.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak mne to napadlo, že je to srovnání s tím nedávným výletem do stejného místa. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, stromkové růže pěstoval můj děda a nesměl nikdo uříznout ani jednu, a to bylo jedině dobře... Méďové na cestách prima, občas beru sebou malou myšičku... Pá Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, když jsme byli na zájezdu v Pikardii, to byl mazec. Já jsem měla dva medvídky, průvodce jednoho ( toho samého ) a řidiči měli také jednoho plyšáka každý, pak jeden pán měl dvě krysy šedivé z Ikea, a když jsme něco chtěli fotit, stála se fronta.
      Ale nikdo se ničemu nedivil. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, nádherné fotky.👍🌹 Úplně cítím, jak ty růže, jejichž květy jsou osvěženy deštěm, voní. Je vidět, jak mi funguje fantazie.
    Měj krásné dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alenko, tak to je prima, že máš i tu vůni, zatím ji ještě nikdo nevyfotil, ale kdo ví...Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,je to nádhera.Růže vždy potěší.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, Jitko. Už jich bude čím dál méně až do léta.Jiřina z N.

      Vymazat
  8. …rád mám rád, čas růží…! Ještě vůni a je to, jak v pohádce☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, a řekni, která je nejkrásnější? to je otázka...Jiřina z N.

      Vymazat
  9. " Byli jsme letos v Bádenu !
    .... já tam byl, - se svojí Mařenou !!
    Jak zničeni byli jsme k večeru ,
    když chodili jsme tam od rána !"

    hovoří Dušan - Jebb Halama :

    ..... " Však Mařena byla zklamaná !
    ( né, že se od růží popíchá )"

    ,,Já nenašla růži tam... z Jericha,, !
    huláká Marjána, zlostně dupe

    Doma jsme byli jedním šupem !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám docela ráda poezii, a - pravda, v dobrém rozmaru se někdy pokouším také o veršíky, ale tady, omlouvám se, asi se málo snažím, mi uniká význam díla.
      Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Fredy Kruger

      Omlouvám se za "růži z Jericha" , je to málo známý pojem.
      O této růži se zmiňuje Jaroslav Hašek
      v ,,Osudech dobrého vojáka Švejka,, .

      Vymazat
    3. Ale růže z Jericha mi problém nečiní, to vím, co je, buď v klidu, přeji hezký večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,nádherné fotky.Ne nadarmo se říká,růže královna květin.Pokochala jsem se,představuji si tu jejich vůni.To jsou příspěvky,které potěší,zahřejí u srdce a nikdy nezklamou.Měj se sluníčkově.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, myslím si, že růže nikoho neurazí. Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat