úterý 14. září 2021

Kittenberské zahrady

 Slyšela jsem během let na ně chválu a nyní jsem měla první příležitost si je projít a vidět je na vlastní oči. Nu, nikdo se mě neptá, ale přiznám se, že už jsem viděla hezčí zahrady, nicméně stála ta návštěva za to.Určitě by dojem byl větší, kdybych je navštívila na jaře, ale i tak to mělo kouzlo. Hranice jsme překročili v Halámkách a po návštěvě těchto zahrad přes Kremži jsme se pak vydali do Melku...o tom jsem referovala včera. Takže se dalo trošku obdivovat údolí Wachau...z oken busu.Především bylo modré nebe, sluníčko svítilo a bylo příjemně, jako by mi chtěl někdo nahradit ty dny s deštěm v Německu před pár dny.

Tak pojďme na procházku, milé KOČKY:











máte pocit, že vás šidím a že mám něco přidat?









20 komentářů:

  1. jedno velké ACH!
    Děkuji za reportáž, Jiřinko a přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, díky, ráda jsem vás všechny potěšila barvičkami. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, krásné fotky. I v této době mají zahrady své kouzlo, je čím se kochat. Zvlášť když se vydaří počasí a je slunečný den.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, už to vypadá podzimně, ale ještě se najdou kvítka...růže dokonce i voněly. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,krása.Moc pěkné fotky kytek.Teď,když se jdu projít za panelák,kolem zahrádek,tak žasnu,jak všechno pěkně kvete,jak se lidi starají o své domečky,kolem nich o květenu.Je to pěkný pohled.Děkuji,že jsem se mohla opět pokochat tou nádherou,co jsi sem dala.Měj pěkný sluníčkový den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, ještě dva dny budu vkládat fotky z těch zahrad. Máš se nač těšit. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Moc pěkné zahrady, které pořád ještě hýří barvičkami. Tam by si vybral určitě každý. Měj hezké dny 🙂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, pro mne zahrady - dokonalý relax, zdravím tě. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,mně se zahrady líbí i tak.Pořád je tu hodně barev a jiných zajímavostí.
    Díky za krásnou podívanou.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, tak to znáš, v přírodě nebo v zahradě, vždy se najde něco, co potěší.Musíme se nadopovat kytkami a zelení, než napadne sníh a bude to všude dlouho bez barev.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Tak jsem si prohlédla Tvoje příspěvky, které jsem teď z časových důvodu nějak nestihla.
    Jako vždy krásné pokoukání a já si rozšířila zase trochu svoje obzory :-).
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, moc ráda tě tu vítám a snad bude přes zimu více času na blogy, na čtení a tak. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko to je nádhera. Upřímně i bílá zima má svá kouzla...Děkuji za úžasnou podívanou. Přeji Ti prima den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, je fakt, že sníh a mráz umí také kouzlit a každý proutek v zimě se zdá barevný. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Já z malého města a ne tak zcestovalá jsem byla Kittenberskymi zahradami nadšená. Byli jsme tam posledního dubna.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, jsou hezké, to jo, a na jaře asi obzvlášť mají kouzlo, ale třeba v některých italských jsem byla unešená víc.Vem si, jak po zimě vzdycháme u prvního tulipánu nebo hyacintu. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Ráj pro zahradnické nadšence, jako já. Díky za tu virtuální procházku!👍🏻

    OdpovědětVymazat
  10. Další nálož super fotek, pěkně jste si užívaly. Přeji krásné dny. P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Opravdu moc mě to samotnou potěšilo a ani to není tak daleko, takže se cesta dá vydržet i pro starouše, jako jsem já. Jiřina z N.

      Vymazat