středa 15. září 2021

Rosárium Báden

Přesunuli jsme se v neděli po snídani do Bádenu ( na maďarské hranice, co by kamenem dohodil ) přes Vídeň docela brzy dopoledne, obešli jsme a nafotili  spoustu růží a pokochali se a pak se jelo do Tullnu, cestou nám paní průvodkyně 

( mimochodem velice milá paní )

 pohovořila o Habsburcích a lidičky se z busu vrhli na Výstaviště, případně rovněž, jako my dvě se sestrou, do Tullnských zahrad.

Milé KOČKY:

Báden:























tak ještě honem capučíno, dortíček a wécovka a hurá do Tullnu...

( zítra tu bude pořádně husto )

24 komentářů:

  1. Super výlet. Krásné fotky.
    Přeju prima den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, měli jsme krásné počasí a to je pro zájezd podstatné, a výběr míst, která jsme navštívili, taky hrál roli. Hezký den ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krása! Úžasně voňavý příspěvek.
    Jiřinko, měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, bylo tam méně rozkvetlých růží, než když jsem tam byla prvně na počátku června před lety, ale i tak to bylo povzbuzující. A to jsem, pár dní před vyšetřeními na Karláku, nutně potřebovala. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Renátko, proč se zlobit s ošklivostmi, když je takové krásy všude, viď?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, dnes jsi potěšila moje srdíčko. Krásné růže a určitě i krásně voněly.
    Měj hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Růženko, bylo na co koukat a co obdivovat. Těch barev a tvarů a vůní. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, to je nádherná podívaná. Růže nikdy nezklamou. Škoda, že nelze přidat i jejich vůni.Nádherná fotka je s lodičkou. Já jsem na tu vodu prostě "ujetá ". Díky za krásnou podívanou a měj příjemný den

    OdpovědětVymazat
  6. Nádherné jsou i fotky s lodičkami. Špatně jsem to napsala.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, jsou to fotky ,,od boku,, - to víš, na zájezdu není čas něco štelovat. Ale ta atmosféra tam je? Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Ano je a je to nádhera!!!

      Vymazat
  7. Musela to být krásná podivaná. Líbilo by se mi tam.
    Hezký den!

    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, jistě ano, tam by ses prošla určitě ráda. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Tady jsem nebyla a proto děkuji za tu podívanou. Růže nyní nabírají na síle. Jsou hezčí než v parném létě. Přeji hezký den, Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, mně se odjakživa nejvíc líbí takové ty asi anglické, s mnoha lístečky naducanými v jednom květu, světlounce narůžovělé a hodně vonící, mít vlastní zahradu, určitě si je pořídím.Jenže o které růži člověk může říct, že není krásná? nedávno v Olomouci jsem taky splašeně pobíhala a nemohla z nich odtrhnout zraky.
      Zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Tak tam by se mi líbilo moc.Ty růže jsou nádherné,představuji si jejich vůni.Procházela bych se,kochala.Pěkně jsi všechno nafotila,Jiřinko.Přeju krásné dny plné sluníčka.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, ono to téměř vypadá, že jsem pořád pryč, ale tak to není, i když ráda chytím každou příležitost za pačesy.Měj se hezky, těším se na podzimní barvy, a také na pečení a vaření s jablky a švestkami. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,také se kochám,je to nádherné.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To příroda, milá Jitko, já jen měla foťák po ruce. Pa zítra. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, ty růže! Nádherné fotky růží, já je miluju... Bohužel ty mé letos nějak chřadnou, chjo... Měj se fajn. P.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťulo, zrovna v Bádenu hlásají, že nepoužívají žádnou chemii a daří se jim. Tak třeba ty tvé také příští rok budou krásné, letos tu dost pršelo? Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko, růže miluju. Tolik krásy, barev a určitě i vůní... Bezva výlet. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, pokud budeš mít možnost tam jet, vol raději jarní termín, je tam růží v květu více. Na rozhraní května a června?
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat