sobota 11. září 2021

Kostel v Rottweilu

 Měl pro mne překvapení, nikdy jsem nic tak zdobného neviděla a tudíž jsem si to nafotila a právě máte,

 milé KOČKY, 

možnost to také vidět, aniž byste tam nutně musely spěchat:







podle mého názoru jsou to držátka na lucerny, nošené někdy v průvodu?









pomalu se budeme se Švábskem loučit, co myslíte?

12 komentářů:

  1. Ty držáky jsou moc zajímavé, vlastně celá výzdoba.
    Loučení musí být těžké, ve Švábsku je toho evidentně hodně k vidění.
    Jiřinko, měj krásný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, pro mne to byla chvíli záhada, co to je. Ale vypadalo to hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, je to nádhera a toho zlata všude. Ty nádherné klenby. Ty jsou také parádní . Děkuji a měj krásný den i když dnes na cestě do Saska.Tak ať se výlet vydaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zájezd se podařil, i přes částečně špatné počasí, nicméně jsme to zvládli a máme nové zážitky. Brzy zpracuji. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,velká nádhera,jenom koukám.Úžasná výzdoba
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, krásná výzdoba. Kochám se a obdivuji.
    Přeji Ti ať se výlet vydaří.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, opět jsem dala na svoji intuici a povedlo se vidět několik nových míst, určitě o nich napíšu. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,opět nádhera,ta výzdoba!Přeju Ti,ať se výlet vydaří.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl sice jen jednodenní a chvílemi nám i pršelo, ale výsledek byl na 1- a to beru.Bude na blogu 17.9.
      Ahojky, Marťo.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Krása. Také jsem ještě nic podobného neviděla, tedy z těch detailů, ty držáky. Jinak klenba velkolepá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A v jiném kostele, Marie, byly v hlavní uličce, naproti oltáři, na takových tyčích zase menší a velice zdobné figurky, taky jsem to jinde nikdy neviděla. Jiřina z N.

      Vymazat