pátek 10. září 2021

Panoramatický obraz

 V klášteře v Lorchu jsme měli možnost sledovat jeden velmi rozměrný a zároveň zajímavý, panoramatický obraz:

nechám vás tam, milé KOČKY, také nahlédnout, i když originál by vám asi více vyhovoval:






a tady je část toho krasavce:










dalo práci vyfotit tyhle fragmenty bez lidí...



14 komentářů:

  1. Děkuji za nahlédnuti, Jiřinko.
    Stát před ním muselo být zajímavé!
    Měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, musela jsem počkat, až se všichni vynadívali a pak honem cvaknout, co se dalo. Souviselo to s příběhem o utopení nějakého potentáta ( asi Barbarosy ) a byl tam i jako utopený namalovaný.
      To víš, já jsem vždy buď hodně vepředu nebo vzadu a tak to povídání průvodce mám takové neúplné. Ale mohla bych to někde najít. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, to je krása. Díky za zprostředkování. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  3. Vidět obraz naživo musí být paráda.
    Jiřinko,měj hezký den i víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, bylo to opravdu hodně zajímavé a vypadalo to jako Itálie, až se mi po ní zastesklo. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, vidět tento krásný obraz naživo musí být úžasný zážitek.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko ten obraz vidět naživo musí být zážitek. Děkuji za hezkou podívanou. přej iTi příjemný a pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, ono je dobré předem vědět ten příběh a pak obraz, ale, jak tě znám, zvládla bys hravě obojí.
      Zdravím a budu na tebe zítra myslet! Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,opravdu moc pěkné.Děkuji za to,že jsem se mohla podívat.Měj krásný zbytek dne.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, mne to také těší, že to sem nedávám zbytečně. Pac a husu Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Odpovědi
    1. Překvapila mne ta barevnost a hned jsi měla pocit, že jsi v Itálii. Jiřina z N.

      Vymazat