neděle 12. září 2021

Most

Pod klášterem Beuron tekla malá říčka, ejhle, ukázalo se, že je to Dunaj, už po soutoku dvou říček, Breg a Brisach, které ho tvoří,, to je, co? tento evropský veletok se vyklubal z poměrně malého potoka! -  ( ve Vídni, Bratislavě nebo Budapešti byste ho už nepoznali ), a přes ni krásný, dřevěný, bytelný most:

spěchala jsem si ho nafotit:

a tady ho máme, milé KOČKY -





a jsme na konci, budou nové výlety, další zájezdy. Jo a mám nového psa: koupila jsem si malého rotvajlera:


Jmenuje se Princ z Rottweilu. Ve skutečnosti je daleko hezčí, než na nepovedené fotce a je moc hodný.
 

16 komentářů:

  1. Je to tak, z potůčků se stávají říčky a z těch mohutné řeky. Most je krásný. I pejsek, je to roztomilé štěňátko.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, je trpělivý, čeká na mne doma, když jsem pryč a nic po mně nechce. hihi.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. To je skvělá volba štěněte. Pořád bude štěně a po paničce nevyžaduje procházky, super 😛

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotografie a hezkého psíka sis koupila. Nebude na Tebe štěkat, vyžadovat procházky a jídlo a nemusíš po něm uklízet...To je velká výhoda. Krásnou neděli Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Járo, díky. Celé odpoledne jsem se rozhodovala a nakonec jsem ho koupila, když paní už obchod zavírala.Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, moc zdravím tebe i Prince.
    Mějte příjemný večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, pejsek mává tlapkou na vašeho hafušu a já mávám tobě. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Zajímavá stavba. Most se mi líbí a štěně také.
    Jiřinko, měj krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, zdravím tebe i Míru a vašeho krasavce. Přeji ti krásný týden. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, to je super, že jsis pořídila pejska. Je na něm vidět, že je moc hodný a přítulný... Budeš ho brát na výlety? Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, možná budu, ale na posledním zájezdu jsem měla tradičně oba cestovní medvídky a jelikož občas pršelo, prožili to v batohu a nemají ani jeden snímek!
      Vítám tě tu. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,to fajn,že máš pejska.Ten most vypadá pěkně,bytelně.Těším se na další Tvoje fotečky z výletů a zájezdů.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky tomu, že se mi v poslední době podařilo některé zájezdy odjet, mám co sem dát, milá Marťo. Dva nám sice zrušili, ale peníze vrátili. Tak zas jindy. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Ten Dunaj mne překvapil. Ale to už tak je, že z pramínků je nakonec veletok.:) Pejsek je úžasný. Já jsem dnes dostala malého medvídka na batůžek. Ještě nemá jméno. Tvůj pejsek je čistokrevný, má proto ušlechtilé i jméno. :) Hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je úžasné, já mám někde také přívěsek na batůžek, ale momentálně tu mám pěkný herberk, tak bych ho musela pohledat.Jak začnu uklízet, můj muž se začne skoro křižovat a že prý už nic nikdy nenajdeme.Ale to překvapení, když po čase ty věci vyplují na povrch!
      Jiřina z N.
      pejsek je čistokrevně plyšový, asi ušitý v Číně!

      Vymazat