čtvrtek 23. září 2021

Návštěva

Středa, polovina týdne? Přijela sestra, nikoli zdravotní, ale moje, můj sourozenec. Snědli jsme oběd a manžela jsem ponechala v teple domova, se sestrou jsme huply na bus a dojely na Ládví, odtud metrem na Vyšehrad a mezitím pracoval vítr a rozehnal mračouny, že i sluníčko chvílemi zasvítilo. Poběhaly jsme na Vyšehradě kde co, hlavně jsme se podívaly na hrob Matušky a R.Brzobohatého, pak jsme sešly dolů a tramvají jsme dojely na Smíchov. Odtud různě, pěškobusem i tramvají na Malostranské náměstí, pěšky přes Karlův most a pak od ND zase tramvají na I.P.Pavlova, kde už nás metro dovezlo k Hlavnímu nádraží, zde sestra naskočila do vlaku do Ústí. A já? dojela jsem z Ládví busem k nám do N.

Milé KOČKY, komu nevadí Praha - může nakouknout, na fotky téměř ještě teplé, čerstvé. 





























Fotila jsem, jako bych tam byla prvně....Vaše Jiřina z N.




20 komentářů:

  1. No dámy, to jste si tedy vyšláply! Praha prostě nezklame, a když vidím tu oblohu (u nás celé odpoledne pršelo), paráda! Moc se mi líbí tvá poslední věta - to dobře znám :o)
    Jiřinko, měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, ptala jsem se sestry, kam chce a jí to bylo jedno, tak jsem jí ukázala zase trochu jiná místa, ale Karlův most to jistí. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Tak takovou modrou oblohu jsme tedy u nás neměli. Vy jste měly krásné toulání po matičce Praze.
    Fotky jsou krásné!
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, rozfoukalo se to těsně před naším vystoupením z metra. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Praha, mohu ji vidět 1000x i více…, ta se nikdy neokouká!!!!!!!! Je to opravdu matka měst a největší krasavice👍👍👍👍 Krásně jsi ji vyportrétovala☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko a včera jsme tam objevila pro mne zase něco nového, pěkný park poblíž Portheimky. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,to máš fajn, že máš sestru a takhle spolu vyrážíte. Jà jsem chtěla jet taky na výlet a místo toho mám zánět průdušek a antibiotika. Krásné fotky, díky za ně. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jejda, Leni, co sis to pořídila? Auvej.
      Snad ti léky brzy zaberou a budeš zase jako rybička. Jiřina z N.
      Sestra sice bydlí až v Ústí, je je víc u dcery v Mělníku a nebo prodává u ní v krámečku v Litoměřicích.K nám jezdí poslední dva roky málo, neb covid.

      Vymazat
  5. No milá Jiřinko, moc děkuji za překrásné fotky, jako malá jsem jezdila na prázdniny k pratetě, která bydlela ve Vyšehradské ulici. Měla vnoučka a tak jsme s kočárkem jezdívaly denně na Vyšehrad, no už je to víc než půl století? Moc milé připomenutí, jako by to bylo včera. Měj krásné podzimní dny, z Vysočiny zdraví HelenaK

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vítám tě tu, Helo a jsem ráda, že ti mé fotky připomenuly pěkné chvíle.S kočárkem po Vyšehradě, to je parádní procházka, s pěknými výhledy. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,děkuji za krásnou procházku. 🍀

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko,to je skutečně nádhera!Těmito fotkami z Prahy,jsi mě opravdu potěšila.Byli jsme v Praze v létě,po dovolené v Peci,čtyři dny a poběhali jsme taky,co se dalo.Byli jsme i na Vyšehradě,to jsem Ti psala,měla jsem ho v plánu,už velmi dlouho.Praha je prostě nádherná,mrzí mě,že ji mám tak daleko a nemužu ji tedy vidět tak často,jak bych chtěla.Přesto,se ještě jednou letos chystáme a snad to výjde.Vám vyšlo i počasi,no co víc si přát.Děkuju za krásnou podívanou,přeju Ti hezký sluníčkový den.U nás je dneska moc pěkně,doufám,že to chvíli vydrží.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, i u nás dnes bylo krásně, měla jsem půl dne otevřené balkonové dveře.
      Tak, ať ti tvé plány vyjdou! Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, udělaly jste si moc hezký výlet a nafotila jsi moc krásné fotografie. Zase jsem poznala další místa v Praze. Je tam stále co objevovat a obdivovat. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pravda, Růženko, čím víc to tam poznávám ( už mnoho let ) tím je to lepší.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, nádherné fotky. 👍👍👍 Tohle se fakt nikdy neomrzí. Kostel sv. Václava na Smíchově jsi vyfotila báječně, pro mně vzpomínka na mládí, kdy jsem kolem něj chodila do práce. Jako by to bylo včera. Na Vyšehrad a vyšehradský hřbitov chodím také ráda. Občas si pověsím foťák na krk a jdu si zahrát na turistu.
    Měj prima dny. 🍀🍂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď je to po covidu docela dobré, nejsou tam, Alenko, ty štrůdly cizokrajných lidí. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko to jsou moc krásné fotografie za vašich společných toulek Prahou. Docela dost jste toho prošly. Hezké záběry jsi pořídila. děkuji za úžasnou podívanou. Měj krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, škoda, že nemůžeš přijet a pokud by bylo slunečno, pokochaly bychom se Prahou spolu. Dnes v Kolovratech poprchávalo a když jsem dojela večer domů, i tady krápalo.
      Pa Jiřina z N.

      Vymazat