čtvrtek 7. října 2021

Dobře maskovaní

 Když jsme s Janou vystoupily z auta v Michalovicích, že půjdeme obdivovat rozervanou a nakloněnou Putnu, v jedné zahrádce byl keř podzimních květin a na něm veliké množství včel, různého hmyzu a hlavně spousta motýlů. V den 3.10.2021 se mi to jevilo jako zázrak!

Prosím, milé KOČKY, najděte si nějakého motýla také: tady jsou.








14 komentářů:

  1. Nádhera, Jiřinko!
    Nám teď kvetl břečťan, motýlů tam bylo bezpočet. Jeden dokonce usedl na spícího Aarona - nebyla jsem dost pohodová, abych to vyfotila...
    Měj hezký den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, kdo ví, jestli ještě nepřiletí. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, hezké kytičkovo-motýlové fotky. Hned je ten den hezčí, když se podívám na takové obrázky...Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, už brzy nám to mráz zhatí, tak se kochejme. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, krásné fotky. Tyhle kytičky jsou opravdu pastvou pro motýly, včelky i čmeláky. Také jsem je na nich pozorovala.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Včeličky se snaží do posledních slunečních paprsků...Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, krásné fotky. 👍👍👍 Já fotila stejné květy, jen v jiných barvách v pondělí. Krom baboček paví oko na nich byla spousta dalšího hmyzu. Fotky dám do druhé dílu Jaruščiny výzvy.
    Měj hezké podzimní dny. 🍀🍂

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, krásné fotky. Letos jsem nevyfotila ani jednoho motýla. Ne že bych je neviděla, ale většinou jsem u sebe neměla foťák.
    Přeji prima večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, já sice nějaké fotila - ale nedá se na to koukat, to Jára a Jitka mají parádní úlovky. Pac Jiřina z N.
      Už začnou jinovatky, tak po silnici opatrně!

      Vymazat
  6. Jiřinko,moc hezké fotografie 🤗

    OdpovědětVymazat
  7. Krásné fotky kytiček.Jiřinko,motýla jsem neviděla ani nepamatuju a to chodím ven celkem hodně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady pár dní ještě svítí sluníčko a tak i motýli poletují. Zdravím Jiřina z N.

      Vymazat