sobota 9. října 2021

Uplakaný

 Občas se podívám na nějaké starší fotky ze zájezdu a tento bych mohla nazvat sice uplakaným, neb nám chvílemi pršelo, nicméně jsme to přežily ( já s Janou ) a máme na to ty nejlepší vzpomínky. Ovšem co mě přimnělo vám, milé KOČKY, z tohoto zájezdu ukázat pár snímků:

že to bylo na podzim a hodí se k tomuto počasí, které právě panuje?

Každopádně si myslím, že by vás tyto fotky mohly potěšit a přinést vám dobrou náladu:













11 komentářů:

  1. Jiřinko moc hezké fotografie. Květiny vždycky potěší. Krásnou sobotu Ti přeji i když ty ji trávíš tentokrát u voleb. Měj se moc hezky a opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko,potěšily.Jak píše Jára květinky potěší vždy.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  3. Krásné květinky, uplakané mají veliké kouzlo!
    Jiřinko, užij si dnešní slunečný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, krásné fotografie. Měj klidnou sobotu, i když jsi u voleb.

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, krásné fotky. Kytičky potěší i za deště a navíc jim vláha prospěje.
    Měj klidný den.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko,krásné kytičky.Mám ráda kytky,často sije kupuju,ale i dostávám od kluků,vždy moc potěší.Hezkou sobotu.Marťa.

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý podvečer, milé KOČKY, jsem už doma od voleb, vše jsme spočítaly, a jsem poněkud unavená, tak výjimečně všem najednou: díky za návštěvu a mějte se krásně. Zítra tu bude pro Výzvu nějaké moje přispění. Pac a husu vaše Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko, krásné fotky krásných kytiček. U nás dnes i krásné počasí.
    Přeji fajn víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tady bylo od rána slunečno, Dáši. Lidí chodilo volit hodně.
      Tak dobrou noc.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiří ko,parádní fotografie jsi do výzvy pořídila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle přímo do Výzvy není, ale nevadí, hlavně, že se líbí. Jiřina z N.

      Vymazat