neděle 3. října 2021

Výzva Járy - 01

 Pozvánka narychlo do Prahy k lékařce znamenala, že jsem v noci téměř nespala, ale ráno jsem pro jistoru přibalila fotoaparát. Vyčekala jsem si tam své 2,5 hodiny a nakonec jsem se vypotácela na opravený Karlák a hupla jsem rovnou na dvaadvacítku, abych jela na Malostranskou.

Vzpomněla jsem si totiž na Járu, že udělala Výzvu a jako téma první bylo Loučení s létem, napadlo mne, že se rozloučím tady, v Praze ( když už tu jsem ) a rozloučím se s Vltavou, loděmi, mosty, s odlesky na hladině řeky, s výhledy na Hradčana osvětlená sluníčkem, že třeba přijdu na jiné myšlenky, vypudí možná ty, které mě straší na ONKU.

A jdeme na to, milé KOČKY:

žádné litování, žít se musí a pracovat se dá jen s tím, co máme, ne?















Počasí mi opravdu přálo, sluníčko svítilo a hřálo, na to, že bylo 30.9., to bylo luxusní. Jen ve stínu studený vítr dával najevo, co si myslí o ročním období.

33 komentářů:

  1. Jiřinko, krásné fotky. Měj klidnou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, snažím se, hihi. Mějte se v domečku krásně. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, krásné fotky z Prahy. Věřím, že Tě focení přivedlo na jiné myšlenky.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, poběhala jsem kousek Prahy a jela domů s nadějí, že bude líp. Pěkný den přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Hezky jsi nám téma výzvy Járy nafotila. Krásné fotky !
    Pěknou neděli !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, děkuji ti za uznání. Jára dala všem 4 možnosti se ukázat, co v kom je a to se cení. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,krásné fotky Prahy.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, Praha se fotí dobře, ale výsledky nemohu posoudit, jsem amatér.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko moc hezky ses rozloučila s létem a moc pěkně pojala výzvu. Je to právě o tom zapomenout na starosti a "vypnout". Fotografie navíc potěší plno dalších lidí, kteří chodí číst tvůj blog a o tom to je. Moc ti děkuji za úžasné fotografie. Mám z nich velkou radost. Výzvu jsi splnila na 1*****.Přeji ti hlavně uzdravení. Užij si hezkou neděli. J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, já zas děkuji tobě, žes vymyslela 4dílnou Výzvu. Tak je alespoň co dělat.
      Hezkou neděli. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Nádherné fotky. U všech skvělá kompozice. Hned bych se do Prahy podívala. Hezký den, Jiřinko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, to ti věřím. Každý si tam najde, co se mu líbí.
      A díky za pochvalu, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Fotky jsou krásné! Drž se, Jiřinko a užij si neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, mám tolik plánů a nápadů, že bych tu mohla ještě strašit hodně dlouho. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,nádherné fotky Prahy.Užij si neděli.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, jako bych ti plnila přání, dnešní neděli popíšu v týdnu na blogu. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Praha je vděčné téma pro fotografy v každou roční dobu. Parádní fotky, zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, také zdravím a posílám přání, aby nám počasí ještě chvíli přálo, slunce hřálo a zima chvíli posečkala. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, to jsou nádherné fotky. Krásně ses rozloučila s létem putováním po Praze, počasí Ti opravdu přálo. Jen ty myšlenky v hlavě kdyby tolik nezlobily. Snad máš dobré zprávy, myslím na Tebe.
    Měj fajn týden. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, děkuji ti moc. Člověka to zahřeje na duši, když mu ostatní přejí jen to dobré. Měj se hezky a krásný týden. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, nádherné fotky. 👍👍👍 Pojala jsi podzimní výzvu na 1*.
    Měj hezké podzimní dny. 🍀🍂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, děkuji a snad to nebyly moje poslední v Praze. Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Jiřinko,to jsou nádherné fotografie.Mraky nad Prahou dodávají fotkám tu správnou atmosféru.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  13. Dnes jsem ti příspěvek okomentovala ještě jednou.Je těch příspěvků pořád hodně a už se mně to plete.Hlavně,abych na někoho nezapomněla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, hlavně že jsi mi nenapsala, že se na to nedá koukat. hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Jiřinko, dávám 👍 opravdu krásné fotky k rozloučení s létem.🍀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Potěšení na mé straně, ale všichni se, co jsem tak koukala na blogy, rozloučili s létem na úrovni. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  15. Pěkné skoro letní fotky z Prahy. Já to mám k Vltavě pár kroků a vlastně ji fotím málokdy (naposledy jsem myslím fotila labutě na řece do nějaké výzvy ;-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, dík, já tam jezdím poměrně často a obvykle nějakou tu nefalšovanou Prahu cvaknu. Jiřina z N.

      Vymazat
  16. Coby křtěná Vltavou, báječný zážitek z Tvého odevzdaného úkolu za mě na 1*😊

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotky, výzva na jedničku ⚛ ღ ♥

    OdpovědětVymazat