neděle 7. listopadu 2021

Co můžete vidět

Říkám si, co tak můžeme, milé KOČKY, vidět v lese v listopadu: i zavítala jsem na starší fotky a našla nějaké listopadové z předešlých let, namátkou z výletu ke hradu Košťálov, kdy bylo mlžno a nevlídno, ale v lese to nevadilo.

Půjdeme spolu nyní na procházku, k místu, kde zjara bývá krásně a daleké výhledy, ovšem toho se v listopadu hned tak nedočkáme:














Přeji vám všem hezkou neděli.

16 komentářů:

  1. Jiřinko, když se smířím s tím, že je léto opravdu pryč, mám takové podzimní procházky vlastně ráda. Z přírody je cítit to zklidnění a advent je za dveřmi...
    Moc ti přeji hezkou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, prostě to k běhu času patří, viď.
      Najít si na všem něco hezkého je potřeba. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásné fotky.Podzimní les mám ráda,hezky voní.
    Jiřinko,měj pěknou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ty chodíš ven za každého počasí a tak to znáš.Vždy se něco v lese najde, co potěší. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, moc hezké fotky. I v listopadovém lese můžeme vidět hodně krásného a zajímavého. Včera jsme se o tom přesvědčili. Nakonec ani mlha nevadí.
    Měj pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, jsme na tom obě stejně. Potřebujeme často do přírody, vyčistit hlavu...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,moc pěkné fotky.U nás už leze sluničko,bude krásný listopadový den.Včera jsme byli na výletě,chvílemi bylo fakt teplo.Já se chystám dneska někam na procházku,asi za sídliště,kolem lesa,těším se,mám ráda pozimní procházky.Tobě přeju krásnou sluníčkovou neděli!Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, děkuji, a přeji ti hezké vycházky. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Podzim se krásně fotí. Když se podaří den, tak fotky nemají chybu - jako ty Tvoje.
    Pěknou neděli, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, ono i posezení doma v teple, s hrnkem čaje a knížkou stojí za to a k tomu je listopad jako stvořený.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Moc hezké fotografie Jiřinko. Docela mě překvapily listopadové houbičky,. ale ony vlastně mnohde rostou po celý rok. Letos byl chladný říjen víc než minulé roky a tak ani houby asi vidět nikde není, tak že se ty vzpomínkové fotografie docela hodí. Měj se moc hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, pravda je, že na Košťálov raději jezdíme, když tam kvete tařice, ale i taková pozdně podzimní návštěva byla, jak vidno, docela podařená. Pa a hezký večer Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, dnes jsem si říkala to samé, co můžu v listopadu vidět v lese? A tak jsem si ani foťák nebrala. Ještě že měl Míra s sebou mobil. :o)
    Hezké fotky a koukám, kolik jsi objevila i houbiček.
    Přeji fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, jednou jsme byli u hradu Helfenburku u Úštěka těsně před Silvestrem a našli jsme fialové houbičky v lese a to jsem koukala, byly jak z jiného světa Třeba je někdy najdu a ukážu. Pa a zdravím vaši partičku, tebe, Míru a pejsana.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, moc hezké fotky. Díky za ně. Měj pohodový vstup do nového týdne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, vítám tě tu. Na dnešek jsem měla plno plánů a moc se mi z nich splnit nepodařilo.
      Musím si vyhovět podle toho, jak mi přávě je.
      Zdravím Jiřina z N.

      Vymazat