sobota 6. listopadu 2021

Vysoká kola

Každý rok, první sobotu v listopadu, dopoledne, bývá super akce na Letné Vysoká kola, neboli Pražská míle a díky mé léčbě letos nemám ponětí, zda se koná, zda to covid nezmařil, tudíž tam ani nepůjdu.

Je mi to tůze líto, bývá to velká legrace.

Ale, milé KOČKY, 

mohu vám sem dát pár starších snímků z této povedené akce. Byli jsme tam několikrát a moc se mi tam vždy líbilo: dokonce jsem jeden ročník absolvovala s vnučkami a s druhou babičkou.

Ale, jaképak řeči? - tady to máme:




















14 komentářů:

  1. Jiřinko, z fotek dýchá kouzlo starých časů. Povozila bych si ten kočárek... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, to asi každá z nás. Pamatuji, když mamka vozila mé mladší brášky v osmipéráku, takové košatině.
      Slunečnou sobotu a neděli přeji.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásné fotky a moc pěkná akce. Já neumím jezdit ani na běžném kole a obdivuji všechny, kteří to zvládají i na vysokém kole. Na Vysočině se koná charitativní akce nazvaná Na kole dětem Vysočinou a účastníkem bývá i Josef Zimovčák, který jezdí právě na vysokém kole. Jednou jsem je náhodou viděla když projížděli Jihlavou. Pan Zimovčák se letos nemohl zúčastnit, protože byl krátce po operaci srdeční chlopně a závodníky jen pozdravil na startu.
    Stejně jako Lenka bych si povozila kočárek. Panenka je kouzelná.
    U nás dnes vykukuje sluníčko, snad bude pěkný den. A takový přeji i Tobě. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, moc rádi jsme na tuto akci chodili. Na vysokém kole tse tam proháněl i pan doktor Pafko.Někde ho mám na fotkách.
      Loni touto dobou jsem to taky dávala na blog.
      Pac a husu Jiřina z N.

      Vymazat
  3. To je určitě bezvadná akce. Moc fajn fotky!
    Pěknou klidou sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, moc tě zdravím a také přeji pěkný víkend. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Akce se tento rok uskutečnila. Dopoledne byla ve zprávách reportáž a myslím, že se určitě zadařilo i díky krásnému počasí 🌞😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak to mě mrzí, že nejsem schopna tam být a udělat pár čerstvých snímků. Déky za info.
      Opatruj se. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, to musí být parádní odívaná!
    Děkuji za fotky a přeji hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, také přeji hezký večer. Letos se musím spousty věcí vzdát, nicméně nechápu, proč jsem se včera nepodívala do internetu, jestli dnes pojedou, asi mi ty kokteily od lékařů brání myslet.
      Jiřina z N.
      Léta jsme jezdili pravidelně na Sychrov na Skotské hry a na Letnou na Vysoká kola.Teď mám vše jinak.

      Vymazat
  6. Jiřinko,krásná akce.Pamatuji si,že loni jsi taky o této akci psala a dala sem fotky,na kterých jsi byla i Ty.Musí to být zážitek,ty dobové oděvy,vysoká kola,kouzlo starých časů,kdy se lidé k sobě chovali ještě hezky,páni byli galantní,dámy si nasadily kloboučky.Paráda!Měj dneska krásnou neděli! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, to máš pravdu, snad každý rok jsem kolem první soboty v listopadu o tom psala, neb se mi to líbí.Už jsem tam byla s kdekým, jednou i s vnučkami, když byly mladší.
      Zdravím tě. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Také se mi takováto okostýmovaná přehlídka moc líbí. Proto jsem si letos opravdu užila oslav Augustovy věže na Dymníku, protože oslavy byly právě v tomto stylu. To bývají vždy moc krásné zážitky a dlouho se na to vzpomíná.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to máš pravdu, zrovna jsem si říkala, že za mého mládí byly tancovačky i maškarní, naši na to chodili a my děti jsme zvečera koukaly přes okna.Jiřina z N.

      Vymazat