čtvrtek 25. listopadu 2021

Dáreček pro Růženku

 Napadlo mě, že rozdávat dárečky je fajn, potěší to obdarovaného a nakonec i mne, případně lidičky, kteří to také zhlédnou.

Proto jsem se rozhodla, že najdu nějaké fotky z adventních zájezdů a podaruji Růženku z Jihlavy:

ona má ráda a sbírá panenky, přijme jistě za vděk i jinými hračkami?

Každopádně to zkusím, milé KOČKY, snad mi hlavu neutrhne?




















Tady už potmě v Bad Wimpfenu:




Kdysi jsem četla, že kdo neměl v mládí plyšáka, bývá citově okoralý!
--- vaše snaživá Jiřina z N.

20 komentářů:

  1. Jiřinko, proč trhat hlavu - je to kouzelné ohlédnutí za dávno minulými roky.
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, nyní si uvědomuji, jak bylo prozíravé vždy odhodit zástěru na 1,2,3 dny si zajet střídavě do Německa nebo do Rakouska ( Polska i jinam ) na advent. A to jsme s Janou stíhaly i zdejší, neboj. Krásné večery pod lampou přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Myslím, že takovéto fotky se musí líbit snad každému nejen Růžence :-).
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, koupila jsem pár těch dražších medvídků starší vnučce, kdysi a to je jako závislost, pak mi řekla, ale oni nemají tátu, tak jsem zase příště koupila parťáka k těm ,,holkám,, s miminem.
      Ale mají je dodnes. A myslím, že se s nimi postěhují jednou do nového bydliště a budou na mne vzpomínat?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krásné fotografie. Hračky nás vlastně vrací do dětství, tak že jsi potěšila i mně. Říká se staří lidé=malé děti. Tak že díky za prima podívanou. Přeji ti klidný den a myslím na Tebe.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, jistě mi dáš za pravdu, že si v této době virové musíme udělat trochu radost.
      Zatím pac a husu Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jsem hračička, tak jsi potěšila i mě😁!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, to ráda slyším. Například v městě Kremži jsem viděla ve výlohách obchodů spoustu krámků a jako domácností - bylo to roztomilé.
      Staré báby a jak jsme si to užily, takových titěrných kastrůlků a nádobíček, sporáky, kredence, stoly prostřené k večeři. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, děkuji za krásný dárek, který potěšil moje srdíčko a oči se kochají tou krásou. A víš, že je to dárek i k mým blížícím se narozeninám? Ještě jednou Ti moc děkuji.
    Myslím na Tebe stále, opatruj se. R.

    OdpovědětVymazat
  6. Plyšových medvídků mám doma docela dost, takže jsem byla obdarovaná i já. Díky 😜😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jsou tu i pro tebe a pro všechny hodné lidi. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Tohle by mě bavilo i teď.Krásné kočárky,pokojíčky,panenky,všechno.Hned bych si hrála.
    Jiřinko,měj hezký večer.Myslím na Tebe

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, v každém člověku zůstane kousíček dítěte, v někom víc a někdo už to zapomněl. Věřila bys, že jsem jako dítě neměla panenku? Jo, malého plaváčka, to jo, ale velkou nebo chodící, to měl málokdo.Brácha měl medvídky a já mu na ně pletla.Ale více jsme si hráli na rytíře, na zbrojnoše a tak. Byly jsme dvě holky a 4 kluci a kamarádili jsme s dětmi okolo, tak to byla pěkná squadra! Praky, luky, šavle ze dřeva, dnes by to neprošlo. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. To je krásné, nejvíce se mi líbí ti medvídci na poslední fotce :) :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ellis, např. v Rothenburgu je tolik medvídků, že ti jde hlava kolem. Škoda, že po přestěhování blogu na tento mi smazali fotky, odkázala bych na příspěvky z adventních výletů právě do této oblasti, kde toho bylo hodně, samí houpací koně, medvědi a panenky, Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, já mám taky ráda medvídky a panenky a kočárky a pokojíčky a nádobíčko!!! Jsem přerostlé dítě, nějak mě to nikdy nepřešlo... Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Však já vím, díky tobě se potěší na tvém blogu každá blogerka, jen, co ho otevře.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,to je krása.Líbí se mi medvídci i panenky Měj pěkný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, přeji ti to samé.Musíme tuhle dobu nějak přežít a nezbláznit se z toho.
      Moc pozdravů letí za tebou. Jiřina z N.

      Vymazat