středa 24. listopadu 2021

Dokončení

 Dokončení včerejšího příspěvku o výletu v neděli, to abych něco neslíbila a pak na to nezapomněla.

Milé KOČKY, jistě znáte Na Okoř je cesta, jako žádná ze sta? Přijeli jsme na Okoř a pochopitelně je v tento čas hrad zavřený, nicméně jsem si koupila v pokladně pohlednici - letecký snímek, ten si neudělám  ( leda tak posledního dubna!), bylo šero a nevlídno, ale i tak jsme se s Janou prošly ke hradu a posléze k mlýnu pod ním. Probraly jsme cestou aktuality a drby, udělaly jsme každá pár snímků a pak už jsme našly auto s řidičem, ochotným Janiným manželem, a frčely přes Kralupy domů, však už se stmívalo a bylo opravdu hodně chladno. 



























Nesmím ale zapomenout, že jsme si ve Středoklukách nechaly na chvíli zastavit u kostela, neb se nám moc líbil a cvakly jsme tam taky pár fotek - tady některé z nich jsou:












( zdejší kostel je velice čistotný, koupe se s oblibou v rybníčku pod ním )

Tak, to je o nedělním prémiovém výletu vše, co jsem vám chtěla ukázat. Doufám, že se vám s námi cestovat líbilo a snad si také jednou tím směrem cestu uděláte. Třeba ty památky už najdete v lepším stavu, než jsme je zastihly s Janou my.

Vlastně ještě přidám kačenky z potoka pod hradem Okoř:

( neodvážila jsem se jim říct, že jsme v sobotu a v neděli měli kachnu k obědu )






Mějte se, milé blogerky, moc hezky a opatrujte se. Vaše Jiřina z N.

Výletování zdar.

14 komentářů:

  1. Jiřinko, taková procházka kolem hradu by se mi moc líbila.
    Povedly se ti parádní fotky se zrcadlením, to mám ráda.
    A děkuji za tip - jen s těmi rohlíky to bude trochu problém, Aaron je má taky rád, tak nevím, jak by se vyjímal mezi kachnami v potoce a co by tomu řekly :o)
    Měj příjemný den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to by byl zajímavý dialog o rohlících:myslím, že by psík souboj vyhrál.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, povedené fotky. Kochám se. Měj klidný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, chodím k tobě i k jiným a málo komentuji, ale sleduji! ...pa a opatrujte se Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,moc krásné fotografie.To je škoda,že je Okoř zavřený.Chystám se tam už dlouho.V týdnu,kdy hlídáme psa,tam vymýšlím místa,kam může s námi.A o víkendu jsou často jiné plány.Možnost vidět se s vnoučatama.Takže na Okoř až na jaře.
    Hezky jste výletovali.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, přes zimu je to s památkami omezené, ale zase, pokud je na výletě pes, chce to jiné terény.
      U vás, kolem T., to naštěstí máte pestré.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, moc hezké pokračování. Dnes jsme s Tebou cestovali oba, manžel na Okoři také nebyl. Mlýn je krásně opravený.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, tak dnes zdravím tebe i pána s batůžkem. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Tak takový výlet bych si taky nechala líbit. Fotky se zrcadlením ty tedy jsou !!!
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, díky, ještě, že Jana má muže, který na požádání zastaví, moc se nám to tam líbilo...Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko to jsou moc krásné fotografie a hezký výlet. Na Okoři jsem nebyla, ale znám jej z fotografií i pověstí a vždy mi připomene písničku " Na Okoř je cesta, jaká žádná ze sta..."Krásné jsou odrazy v rybníčku. také mám takové záběry ráda. Moc hezky sis výlet užila a nádherně fotila. Díky za hezkou podívanou. Přeji Ti příjemný zbytek dne.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, jak já jsem byla ráda, že mě vzali sebou, spravilo mi to náladu.
      Tak já zase příště vezmu sebou jinam Janu. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,výlet se vám povedl,hezky jsi vše nafotila.Na Okoři jsem nebyla,taky jej znám pouze z fotek a taky samozřejmě písničku.Ráda jsem se tedy podívala.Děkuji a hezký večer Ti přeju.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, taky u některých blogerek ,,cestuju,, s nimi po mně vzdálených místech a jak jsem za to ráda. Hlavně teď, kdy řádí covid a musíme být ve střehu. Jiřina z N.

      Vymazat