neděle 26. prosince 2021

Den pro rodinu

 Pravidelně, od doby, kdy se moje dcera vdala, se scházíme 26.12. u nás doma a manžel pro všechny připravuje kachnu a já uvařím knedlíky a zelí, houskové i bramborové a zelí bílé i červené. Mladí se po obědě přesunou do obýváku k našemu pidistromečku a dáme si dárky, respektivě se podíváme, zda nám Ježíšek nějaké nadělil a z toho usuzujeme, zda jsme byli hodní nebo jsme zlobili, protože! - zlobivým by asi nic nedával? - případně pak jdeme na procházku a oni později odjedou k sobě domů na samý konec Prahy a nechají mi tu vnučky. Na pár dní. To mám moc ráda a vždy se snažím jim i sobě připravit nějaký zajímavý program.

To jsem zvědavá, jak to bude vypadat tentokrát!

ale! a to vím jistě, po rozbalení dárků je to tu chvíli jako ve sběrně papíru:

tady máme jeden ze zimních polštářků :

 
A jestli to, milé KOČKY, nevíte, sbírám léta ubrousky a Marcelka mě rok co rok zásobuje těmi vánočními ( a také velikonočními ).


Já se mám!


10 komentářů:

  1. Jiřinko, moc ti přeji, aby se den parádně vydařil a vnučky sis pořádně užila!
    O tvé sbírce nevím, měla bys si nám ty nej kousky nafotit. Některé motivy na nich jsou skutečně krásné!
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, to je nápad, někdy tvému přání vyhovím a pochlubím se, to chlubení mi jde. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Tak to je tedy krásná sada ubrousků. A zimní polštářek také nemá chybu !!!
    Přeji krásný dnešní návštěvní den u vás. My ho měli včera. Letos jsem spokojená, přeci jenom máme alespooň trochu bílé Vánoce. Doslova ladovská zima to není, ale přeci jenom bílo je.
    Jiřinko, zdravím !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, vše proběhlo podle očekávání, pouze jedna záležitost byla jinak a to, že vnučky odjely s rodiči už 26.12. kvečeru a nezůstaly u nás. Ale domluvily jsme si nějaké výlety.Mělo to výhody i nevýhody: moje plány byly zrušeny a mám klídek.
      Jiřina z N.
      u nás je taky docela zima...ale venku, doma teplíčko.

      Vymazat
  3. Jiřinko, u nás to dnes bude podobné, přijede syn s rodinou.
    Tvůj polštářek je moc pěkný. Netušila jsem, že sbíráš ubrousky. Kdysi jsem je také sbírala a pak jsem je dala švagrové.
    Jiřinko, užijte si s rodinou krásný sváteční den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Setkávání rodiny mě, Růženko, baví. Pouštěli jsme si písničky, povídali, snědli kačenu, co se nejdříve třepala zimou v mrazáku a pak užívala tepla v troubě...dárky byly rozbaleny a snad udělaly radost ( mám nové hodinky, knížky a dědoles ponožky s foťákama ...a dědouš taky nepřišel zkrátka )a když byla zábava v nejlepším, mladí frnkli do auta a kde jich je konec?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. stehlikojana@centrum.cz26. prosince 2021 v 21:44

    Jiřinko,
    moc Vás zdravím. Zase jsem prošla kus Vašeho blogu. Jste báječná blogerka, moc se mi to líbí.
    Přeji hezkou druhou část svátků a hlavně hodně zdraví Vám i celé rodině.
    Jana Stehliko-Škvorec

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, to mě opravdu velmi těší, že jste našla cestu až ke mně na blog. Zrovna onehdy jsem na vás myslela v souvislosti s těmi 32 ks tulipánů koupených ve Švábsku. Ještě se ozvu. Krásný čas volna vám přeji. A pevné zdraví. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, také u nás byl pořádný blázinec a denně u nás někdo byl. Ani jsem neměla čas stahovat fotky, které jsem pořídila ze společných procházek. Měj krásný čas mezisváteční.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, na jednu stranu se těším na pravou zimu a mrazejky, na sníh, ale! - taky vím, že mi začne dojíždění do Prahy a že plynové topení bude drahé, pak se má člověk z něčeho těšit, hihi, když ví, že to bude stát víc peněz.
      Dnes tu máme celý den Honzíka a dostali jsme další dárek. Jiřina z N.

      Vymazat