pondělí 27. prosince 2021

Efekty

Z okna busu:








 Říkáte si, milé KOČKY, co je to za nápad, fotit přes mokré okno z jedoucího autobusu? nu, jely jsme tehdy s Janou a Marcelkou asi před třemi lety na adventní zájezd kolem Chomutova do Německa - stále do kopce, jak už to tam Krušné Hory mají ve zvyku a tohle se naskýtalo:
tak jsem si nyní na to vzpomněla, že to ráno bylo slibné. Sice trochu nasněžilo, ale nepršelo a díky tomu jsme prožily pěkný, výletní den. Dnes říkám - poslední, adventní, normální zájezdík, ještě před covidem. Kdeže ty časy jsou.












9 komentářů:

  1. Jiřinko, mně se fotky moc líbí. Krásně jsi zachytila vycházející slunce.
    Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
  2. Vznikly skutečně zajímavé fotky!
    Jiřinko, měj pěkný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Paráda! Fotky mají svoji atmosféru !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Třebaže přes okno autobusu jsou fotky fakt parádní 😉

    OdpovědětVymazat
  5. Fotky jsou parádní, hlavně ta pátá, ta je super.
    Jiřinko, měj krásné dny. D.

    OdpovědětVymazat
  6. Děvčata a to jsem je původně chtěla vyhodit!Moc vás zdravím z tepla bytu: Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  7. Ja fotil z Krušnohoru rychliku Strekov, Zlaty kopec s z jineho rychlikunkopce i Tisnova..Na tu rychlost to ještě šlo..

    OdpovědětVymazat
  8. Zajímavé fotografie Jiři. Já jsem vůbec neměla čas na počítač. Střídalo se u nás příbuzenstvo ze všech stran, tak to teď doháním...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to chápu, to znám, u nás to dopadlo tentokrát jinak, mladí přijeli, pojedlo se, popovídalo, rozdaly se dárky a pak večer odjeli a vzali i vnučky domů.Tak se mé plány, jak se někam s vnučkami podíváme, změnily a mám tady klid a pohodu.Nakonec to dopadlo nejlíp, jak mohlo, vzaly nás s dědoušem záda, tak se přitom nemusím starat o vnučky, ale mrzelo mě to, těšila jsem se na ně.
      Není všem dnům konec. Jiřina z N.

      Vymazat