středa 15. prosince 2021

Na jedné polici

 Letos díky mé léčbě je vše trochu jinak, nemám po bytě výzdobu jako jiné roky, prostě mě napadlo, že ty různě staré věcičky, kterých se nedokážu zbavit  ( protože jsem je např. kupovala vnučkám, když byly malé ) dám na jednu polici a bude! 

Tak jsem zvědavá, jak to vezmou mé vnučky, až sem 26.12. přijedou, když už povyrostly a mají jiné priority.

Milé KOČKY, 

Trochu jsem tu polici zvěčnila:




ta příšera, má to být asi sob, se s divně vonícími svíčkami ve tvaru stromků ukrývá už druhým rokem v lahvi od okurek, jen jehličí mají nové:









Ještě mám dva skleněné andílky, které jsem dostala, aby mě chránili a pomohli mi se uzdravit. Ti na mne dohlížejí z lustru.


20 komentářů:

  1. Jiřinko, řekla bych vzpomínková police. Asi každý máme doma něco, co není zrovna umělecký skvost a z nějakého důvodu to prostě nevyhodíme. Ale ten sob, ten tedy je :o)
    Měj pohodový a veselý den, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Toho jsem si kdysi koupila, Helenko, v Drážďanech, a zatím se nerozbil, tak je v lese v lahvi.Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, moc pěkné police. I já takové věci schraňuju. Měj pohodový den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, když se sešeří a zapálím svíčky ( memontálně za mamku a za brášku - mají výročí úmrtí a narozeniny ), tak to na polici nevypadá tak příšerně.
      A pak, je to moje police. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, mně se police moc líbí. Také uchovávám podobné věci. Sob vypadá vesele a nejvíc se mi líbí koník. Koupila jsem si houpacího koníka jako dekoraci na focení s panenkami.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, taky jsem v průběhu let nakoupila houpacích koníků hodně Adélce, ale pár i sobě, aby tu měla, když je u nás.A těch medvídků pro Verunku!
      Před hodinou jsem dozdobila stromeček, to víš, zítra na to nebudu mít náladu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Police vypadá moc hezky. Je krásně naparáděná. Jsou to věcičky, které Ti něco říkají a o tom to je.
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haničko, asi tak. Stromek stojí ozdobený, dárky zabalené, klidně Vánoce můžou přijít, ale cukroví teprve upeču, málo, ale naše.Letos se musím před sladkým držet, tak manžel se obětuje a postupně to sní.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Určitě je potěší pohled na suvenýry z “dětství”😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, a když 26.12. každoročně přijede dcera s rodinou, hledají na stromku její oblíbené ozdoby z jejího mládí! Skoro už historické kousky.
      Vánoce by mohly klidně být 2x za rok. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Moc se mi líbí ten koník, je nádherný. Hezké a klidné dny 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, toho medvídka s křídly jsem kdysi koupila starší vnučce, které tehdy bylo asi 5 let a koníka mladší vnučce, ta je o dva roky mladší a koně měla léta nejraději ze všeho.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, také mám takové poličky na kterých mám různé dárky a vzpomínkové předměty. Top je ten koník, ten je super.
    Přeji hezké dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, až budeš mít vnoučata, to teprve bude polička!Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko to je taková vzpomínková police. Já také tahám dárečky od dětí a na svátky je vystavuji. Je to moc hezké. Rodina je tak pohromadě i když zrovna nejsou přítomni. Přeji Ti příjemný večer a zítra držím palce...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, dnes jsem ustrojila stromeček a už to začíná vypadat jako Vánoce.( a dopoledne jsem uklízela důkladně kuchyni, po zítřku bych to nezvládla )
      Příjemné dny přeji Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,kouzelná polička,je mi velmi sympatická.Já mám věci od vnoučat kolem počítače.Je to velmi milé.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
  10. Tomuto velmi dobře rozumím, máme pětileté vnučky, když se objeví, nic na místě dlouho nezůstane.

    OdpovědětVymazat
  11. Jiřinko,ta police je pěkná,ledasco Ti připomene.Mně se nejvíc líbí ten koník.Měj se hezky.Marťa.

    OdpovědětVymazat