úterý 14. prosince 2021

Zelí v Nera

 U nás v Nerátkách je již několik let po sobě na náměstí na zimu záhon kulatého tvaru s barevným zelím a to já chodím ráda ( když nezapomenu ) fotit. Letos se mi to podařilo právě, když bylo dost chladno a tak některé ty hlávky byly ojíněné. No, znám expertky, které by to pofotily na umělecké výši, já jen tak od boku, nicméně tady je máte, ty okrasné vitamíny:

Milé KOČKY:

nacvakáno jen pro vás!!!












Tady ten dům každou chvíli asi spadne, alespoň jak koukám na tu fotku, ale už tam nepracuji, tak co...






zajímavé a tady stojí zase rovně! MěÚ - jeho odloučené pracoviště.


Nafoceno dne:3.12.2021
a ještě se chystám jít nafotit Betlém, který mají Nerátky již několik let vedle Kulturáku upletený z proutí.


12 komentářů:

  1. Ten záhon je opravdu nádherný. Mně se to zelí líbí a nafotila jsi ho moc hezky. Jinak máte u vás ve městě raritu jako v Pise. Oni mají šikmou věž, vy panelák...a to docela hodně pokud to nezkresluje objektiv fotoaparátu. Moc hezky jsi fotila. U nás už je po sněhu a prší. Přeji ti příjemný den.

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, já mám zelí jen jedno a vy - no, jste lepší! Je to fakt nádhera!
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko,takové zelí je nádhera.Nevím,proč to nemohou vysázet i u nás,aspoň by to k něčemu vypadalo.U nás záhonky nestojí za focení.
    Měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko, Tvé glosy nemají chybu, vždycky se zasměju. Okrasné kapusty si pamatuji od loňska, hezky si je nafotila. A něco Ti prozradím ze světa panenek. Existují panenky cabbage, což přeloženo z angličtiny značí kapustička.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
  5. Tedy tolik krásných hlav :-). Nádhera !
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, to okrasné "zelí" je nádherné. Fotky se ti fakt povedly, paráda. U nás jedna sezenička stojí obrovské peníze, takže město to muselo stát majland. Ale, že je to krása pro oči. Zdraví Iwka

    OdpovědětVymazat
  7. Dobrý večer, zdravím všechny milé komentující a díky za pochvaly. Zelí na našem náměstí je krásně barevné a v nedávném snížku se také hezky vyjímalo. Bude tam asi jako vždy do jara a pak se na záhon dostanou nějaké letničky?
    Mějte se moc hezky a držte se v teple... Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Zelí mám také v truhlících, mám ho ráda je dekorativní. Co však zde nemám …šikmou věž😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Líbí se mi, Renátko, že to vydrží celou zimu dělat parádu. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, tolik zelí... Je to jedlé ? Že bys udělala pro všechny zelňačku... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Lenko, což o to, zelňačku umím i segedín, ale co by tomu řekli lidi, že se vytratila krásná dekorace z náměstí?
      Tak zatím nikoho zvát raději nebudu. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Moc hezké a zajímavé je, že nikoho nenapadlo se vydat na sklizeň :).

    OdpovědětVymazat