pátek 24. prosince 2021

Přání

Milé návštěvnice mého blogu, milí blogeři, milé KOČKY, dovolte mi popřát vám všem a vašim rodinám krásné Vánoce.

Vaše Jiřina z N.


( To je u nás čas, kdy se mohou potkat houpací kůň, sněhulák, beruška, medvídci, sova, andílci, sněhová vločka, ptáčkové, kočka, prasátko a jiní - na jednom místě a to: na vánočním stromečku. Coby ozdoby, a to nemluvím o kouličkách, kterých máme mnoho barev a velikostí...)

Každý Štědrý den v 18 hodin zazvoním skleněným zvonečkem a vzpomínám na své blízké, kteří už nás opustili a na známé a příbuzné, kteří tu ještě žijí a pak teprve večeříme a posléze rozbalíme dárky, pokud Ježíšek nějaké donese. A 26.12. si odpoledne rozbalování dárků s rodinou dcery a s vnučkami zopakujeme.

Přeji si, aby nám to tak ještě spoustu let vydrželo.

19 komentářů:

  1. Pohodové krásné Vánoce u vás, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné Vánoce Jiřinko. Lenka
    Www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko, mějte krásné vánoční svátky a užívejte si je v kruhu rodinném, jak sama píšeš, co nejdelší léta. Je to víc než dárky. D.

    OdpovědětVymazat
  4. Jiřinko kočko, přeji vám všem krásné vánoční svátky.

    OdpovědětVymazat
  5. Milá bohyně, drahá milovnice života,
    co je pro jiné fráze, pro tebe je to svatá pravda.
    Přeji klidné prožití vánočních svátků.
    V novém roce jedno jediné, pevné zdraví, od toho se odvíjí radost, potěšení a láska k životu.
    Cestovatelko, nejen prstem na mapě, dál, dál do končin, které tě potěší a duši naladí.
    Hlavně, zůstaň ve své podstatě, svá, bohatá a krásná.
    Opatruj se.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuji a taky přeji krásné a klidné Vánoce. No a přáním co nejlepšího zdraví se, myslím, nedá v dnešní pohnuté době nic zkazit, protože toho není nikdy dost.

    OdpovědětVymazat
  7. Já mnoho let k vánocům cítím spíš velkou averzi než lásku. Takže mi chybí ta správná rozplývací nálada. Obzvlášť ještě když je venku takovej hnus jako dneska a nějakej kretén mě vánočně celou ohodil z louže na silnici když jsem šla po chodníku. Ale přeju ti, aby sis to krásně užila s rodinou ale hlavně, hodně, hodně sil a zdraví!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, já nejsem ten správný člověk na to, abych radila a vůbec ne na Vánoce, protože to nemám ani církevně ani jinak podložené, ale jsme zvyklá od malička že byl stromeček, cukroví, rodina pohromadě ( a že nás bylo ) a klídek, dárky, hry, pohoda. Teplo a neplašilo se, žádné hektické bláznění, jen před svátky důkladný úklid a něco více na zub než normálně, třeba ovoce a tak.Snažím se v tom duchu si Vánoce dělat i teď, jako stará babka.
      A ten člověk, co tě osprchoval z louže, asi mu Ježíšek naprdne! Zapomeň na to.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jířo, doufám, že Ježíšek se u Tebe zastaví s obzvláště velkou putnou zdraví!!!
    Musím přiznat, že je to od mě trochu sobecké, ale ráda bych s tebou cestovala z pohodlí mého křesla.
    Jsem šťastná, že jsem našla takovou parťačku k cestování a přitom nemusím balit kufry😁
    Ale teď už budu potichu, abych večer v 18 hod zaslechla tvůj zvoneček🧑🏻‍🎄

    OdpovědětVymazat
  9. Ze srdce si přeji, aby se tohle přání plnilo spoustu dalších let. Helena

    OdpovědětVymazat
  10. Také přeji krásné svátky a že všeho nejvíc moc a moc zdraví, a to nejen o vánočních svátcích
    💖

    OdpovědětVymazat
  11. Vážení a milí, blogerky a blogeři, představuji si, jak to u vás voní, někomu cukroví, vanilka a punč, jinému ta purpura, a další se odbyde rumem.To se to potom zpívají koledy! My žádné velké vánoční zvyky nemáme, jen se snažíme udělat dobrý bramsalát a nepíchnout si kost do krku, přeci jen máme ohledy ke zdravotníkům, chtějí mít také klidné vánoce.A zpívat já nebudu, zkazila bych manželovi svátky, mutuju už asi od 14 let!
    Za všechna vaše milá přání vám moc děkuji a nebudete se mi asi divit, když tady vypíchnu jednu z vás: Simono, Blondýnko, ani nevíš, jako mám radost, že ses ozvala, dlouho jsem tě nikde neviděla komentovat a můj vnitřní hlas byl podezíravý, že je něco špatně.
    Všem vám, tam někde v dáli přeji, abyste měli hezké Vánoce.
    Vaše Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  12. Odpovědi
    1. Děkuji, tobě také. Škoda, že se oteplilo, byla bych raději za zimu a sníh. Jiřina z N.

      Vymazat
  13. Jiřinko, krásné svátky přeji a ať vám setkání vyjde.ja budu mít v sobotu návštěvu dcery s rodinou a v neděli syna s rodinou. Už je nás pro panelák více a v tuto dobu se nechceme moc hustit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško a je to z pohledu hygienika lepší, covid je sviňa, jak by řekla moje přítelkyně Dáša z Brna.
      Pěkně si to užijte. Jiřina z N.
      U nás je takový klídek, že kdyby špendlík upadl, tak se leknu.

      Vymazat

  14. Jiřinko u nás je to trochu podobné, jen poslední roky se k nám postupně sjíždí celá rodina a tam mám tři, někdy i čtyři dny po sobě pořád plný byl lidí a někdy se stane, že se nás najednou sejde i přes dvacet a to už je rachot...Na blogy jsem se dostala až po svátcích a tak ti přeji šťastný nový rok, hlavně ZDRAVÍ.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, moc ti děkuji a vím, že mi držíš palce, to posiluje.Příští čt už mi to zase začne. Netěším se.Jiřina z N.

      Vymazat