úterý 4. ledna 2022

Čtyři kroky - část druhá

Tady máme, milé KOČKY, druhou část mých fotek ze silvestrovského odpoledne a podvečera: 



















 zajímavá hustovláska:






a kolem Golema na tramvaj:


Vím jistě, že se tam s foťákem co nevidět vrátím!...

vaše Jiřina z N.

18 komentářů:

  1. Jiřinko, moc krásné fotky. Ráda jsem se s tebou prošla. Měj pohodové dny.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, z těch asi 200 fotek jsem se snažila vybrat to nejpodstatnější.
      Pac Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Milovaná místa a jak vidím - lidí bylo skutečně dost...
    Jiřinko, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, v Praze je vždy něco k vidění, a už si brousím zuby na další města a místa. Abych měla po roce na co vzpomínat, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Já s Tebou moc ráda po Praze chodím, protože až tak ji blízko nemám, takže návštěvnost z mojí strany není nikterak valná.
    Krásně se pokoukám, ani mne nohy nebolí .....:-)
    Klidné úterní odpoledne !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, tak to mě těší a určitě to není naposledy.
      Krásné lednové dny ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, moc hezké fotky z nasvícené Prahy a rozsvícený vánoční strom je nádherný 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ten Staromák vypadal fakt svátečně.Pac Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko,další moc krásné fotky.Doufám,že se na jaře do Prahy konečně se sestrou vyprávím.Tvé procházky Prahou jsem velmi lákavé.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitu, mám s kamarádkou v plánu několik dalších procházek po Praze, ale nebudu ani naznačovat, časem uvidíš. Hezké dny, už konečně snad zimní, přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Koukám kroky nás vodí stejnými zákoutími Prahy! K fotce Č 4 bych Ti mohla dodat dvojče, ale za tmy😊👍—

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, kdybychom se i těsně minuly, ani bychom to netušily!
      Praha má kdykoli dost co nabídnout.
      Dobrý večer ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, to byla krásná procházka Prahou. Je vidět, že to tam máš ráda. Krásně jsi fotila zajímavá místa a procházku si evidentně užívala. Moc hezky se měj a držím palce, ať se hlavně uzdravíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, to jsi trefila, čím víc tam i jinam jezdím, chodím, koukám, tím víc mě to leckde táhne.Už mám zase nápady! A jestli se povedou dotáhnout - bude co fotit.
      Jiřina z N.
      Dnes ale postelovka a zlaté moje polštáře a proš.deka.

      Vymazat
  8. Vida, v některých z těchto míst jsem byl o den dřív a o den později. Na silvestra jsem jel rovnou z práce domů :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Petře, jen se nedělej, prostě jsi mě nechtěl potkat! Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko,krásná procházka milovanou Prahou.Mám to taky daleko,bohužel,ale párkrát jsme loni,byli.Uvidíme co letos,zda to výjde.Plánů je moc,nechám se překvapit,jak to vše bude.Měj se krásně.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, však tam u vás je krásně a nemusí to být jen Praha, co chytne za srdce.
      Ráda tě tu vidím v novém roce.
      Jiřina z N.

      Vymazat