středa 12. ledna 2022

Hádanka 1

 Milé KOČKY, jistě jste si všimly, že si ráda vymýšlím, aby to tu nebylo pořád to samé, vymyslela jsem na příštích pár dní lehké hádanky, ne, že bych vám nevěřila, že zvládnete náročnější úkol, fotky, které hodlám použít, budou jistě pro vás snadno rozpoznatelné.

Tak se do toho pustíme a snad vám nebude příliš vadit, že jsou to obrázky poněkud staršího data a možná vás zaujme, že jsou to fotky z výšky. A nemusíte vyšlapat žádné schody!












Už mám políčíno i na zítra!

14 komentářů:

  1. Jiřinko, to jsou moc hezké záběry asi z Mostecké věže. Praha Krásná je, přesto pro mě stále místem, kam se neodvážím jet kvůli množství lidí v ulicích, husté dopravě. Ráda jsem se podívala na tvoje fotografie. Měj krásný den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdravím tě, milá Járo, dnes jsem strávila v Praze celé odpoledne a lidí tam bylo fakt málo, tedy v ulicích!, asi že bylo chladno. Brzy dám na blog, jak skončí hádanky... Měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, kochám se krásnými výhledy a opravdu mě nohy nebolí. Také si myslím, že se jedná o Mosteckou věž.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Růženko, je to ze Staroměstské mostecké věže. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Fotila jsi krásně a s nadhledem👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ušetřila jsem mnohým to stoupání po schodech, Renátko. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Hádanka je lehká (zatím). Naše děti moc rádi hledaly a počítaly lednáčky na Mostecké věži.
    Jiřinko, měj hezký večer. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, naštěstí už tam nevisí ty uťaté hlavy. Ledňáčků bylo kdysi hodně i tady u Labe.Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, Ty máš úžasný archiv krásných fotek. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, myslím si, že kdo se nikam nedostane, může u nás, na blozích, cestovat docela dost? A co se týká fotek, mám jich opravdu hodně a neskrblím.Proč taky, za chvíli tady nebudu a mladí vše vyházejí???
      My, starší ročníky, jsme moc cestovat nemohli a pak, když už to šlo, tak buď nebyly peníze nebo bylo horší zdravíčko a podobně, tak ne každému se povedlo té změny využít, vzala jsem mamku, když jí bylo 73, do Chorvatska a jak byla nadšená, hory a moře a hudba a měla z toho druhé Vánoce.Do doby, kdy zemřela ( to jí bylo 84 ) se na fotky a videa pořád dívala.Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Nádherné výhledy, které já jako jednodenní návštěvník nestihnu absolvovat. Děkuji za tu nádheru.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, tak já ti to oplatím, jestli se mi zadaří! Mám v plánu hned zjara udělat cestu na východ a to kolečko kolem Kopřivnice, už jsme v tom kraji dlouho nebyli. Snad mi to zdr.stav můj a manželův ( řidič ) dovolí.Naplánováno mám podívat se na vše, co tam stojí za to. Uvidíme a moc se těším, po večerech zbrojím a vypisuji, plánuji.
      Mávám Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Překrásná Praha,nádherné fotky,které mně moc potěšily.Rozhodně se letos musím párkrát zajet podívat,už teď se docela těším.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak mi nezbývá, než se těšit s tebou, že se ti to podaří a uděláš si radost, Marťo. Jiřina z N.

      Vymazat