čtvrtek 13. ledna 2022

Hádanka 2

 Pojďme rovnou na druhou hádanku, ne? Milé KOČKY, tohle pozná každá z vás i po probuzení uprostřed noci:










Copak nás tu asi čeká zítra?

15 komentářů:

  1. Žižkovská věž. Výhledy hezké, ale...

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, no nebudeš mi věřit, ale ještě jsem tam nebyla. Manžel mě pozval do vyhlídkové restaurace na večeři a pak přišel covid...
    Měj příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, mne zas pozvala jednou druhá babička do restaurace pod touto věží na kávu a palačinky s ostružinami a bylo to dokonalé.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Žižkovský vysílač. Je z něj hezký výhled.
    Měj klidný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, jen mi vadilo, že kvůli němu ukousli kus židovského hřbitova. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Včera jsem to uhodla, sice nekomentovala, jen jsem příspěvek prohlédla. A dnes si nebudu hrát na chytrou-no, myslela jsem si to, ale ujistila jsem se předchozími komentáři :-).
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, i tak ti děkuji za návštěvu na blogu. Přeji hezký večer. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, místo znám moc dobře. Na jedné z fotek vidím i náš dům 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, tak to máš zajímavé místo k životu a pěkný výhled na mimina. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Děvčata to už napsala přede mnou.Výhledy jsou tedy úžasné.
    Jiřinko,měj klidný večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, nic pro lidi, co nesnášejí výšky. Ale rozhled tam je. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Milé KOČKY, moc se mi líbí vaše komentáře, Evi, a od tebe je milé, že tam dole máš bydliště. Tak, až tam některá z nás zase vyjede, zamáváme ti. Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat
  8. Výhledy z vysílače jsou nádherné, posezení tam musí být zážitek, ale ta černá mimina co po něm lezou jsou mi přímo odpudivá.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, já sama takovému umění nerozumím a nijak to neobdivuji, ale přičítám to sovbě, že nejsem v tomto vzdělaná.Je to divné.
      Jiřina z N.

      Vymazat