úterý 11. ledna 2022

Na sněhu

 Odpůrkyním zimy rovnou říkám, přijďte jindy, dnes tu bude hodně chladno.

Milé KOČKY:

 U nás v N. paní Zima zatím moc nekouzlí a tak se podíváme na zimu, jak jsem ji zažila párkrát na Šumavě, když jsme jezdili na Elsyn Dvůr, občas jsem se postavila ( ne na dlouho ) na běžky a převážně jsem hlídala vnučku, aby její rodiče mohli chvíli spolu sjíždět kopec. Hlídání vnučky mi jde lépe, než běžkování, především u toho tolik nepadám na pozadí.

Pokud někdo riskuje a jde se mnou na běžky - jdu všem na nervy, že stále zastavuji a fotím...











No, fotím, když je co...

20 komentářů:

  1. Píšu jedno velké ACH!
    Jiřinko, měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, dobrý večer, tobě také pěkné dny. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, to je nádhera. Mně vůbec nevadí, že jsi zastavovala a fotila.
    Teď přemýšlím, kdy jsem naposled stála na běžkách. Bylo to asi v roce 2005. Manžel jel na chalupu, že si zalyžuje a já se synem a jeho tehdejší přítelkyní jsme se za ním jeli podívat. Tak jsem si od něho půjčila na rovné cestě běžky a jela jsem. Naštěstí jsem včas zastavila. Cesta do vsi je pak z kopečka a já bych asi zastavila o sousedů chalupu.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, mne na Šumavě na běžkách neradi vidí, kdo myslíš že tam brzdí zadkem? a dělá lavory? Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Tak toto je ta správná zima, kterou bych já brala. Sice už nějakému zimnímu sportování neholduji,( měla jsem ráda běžky) tak jít takovou zkrášlenou přírodou je prostě OK.
    Díky za krásné fotky, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, zdravím tě, přišlo mi to jako záloha na pořádnou zimu, až konečně jednou dorazí, snad to stihne během ledna a února, v dubnu bych raději viděla kvetoucí přírodu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,krásná pohádková zima,tvoje fotky jsou nádherné,ráda jsem se podívala.Já sice neběžkuju,ale ráda se takovou přírodou procházím,kdy sníh křupe pod botama a mrzne a je správná zima,jak má být.U nás sníh není,ale je sluníčko,svítilo včera i dnes,je hned veseleji,není takovéto šedivo,však víš.Přeju Ti moc krásný den,Jiřinko!Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, ahojky, dnes se tu jednu chvíli taky trhaly mračouni, ale pak se to nějak nepovedlo a zase se zatáhlo. No, pravda, bez sněhu se chodí po ulicích lépa a boty se neničí.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, chladno ale nádherno 😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ta bílá je taková uklizená? čistá. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,to je nádhera.To se jen tak nepoštěstí.
    Takovou nádhernou zimu jsem viděla,když jsme jezdívali do Harrachova na běžky a tam na vrcholcích Krkonoš.Všechno zasněžené a jenom běžkařská stopa.Tenkrát jsem nefotila,ale tu krásu mám navždy v hlavě uloženou.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já jsem chodila po těch pláních s druhou babičkou mých vnuček, ona je velká a zdatná běžkařka a ta byla z mého postávání a focení pěkně nevrlá a tak mi nakonec utekla. Zbyly jen ty fotky. Ale já ji chápu, on člověk pak rychle vychladne.
      Tak na běžkách mám jen samé ,,lepší,, zážitky, třeba na Děčínském Sněžníku jsem na zachumelené louži na ledu upadla a válela se tam, všichni ostatní odběhli a já nemohla ani vstát.Nejbezpečnější místo pro mne je pod lampou v ušáku s knížkou. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Nádherná zima, nádherné fotky. Na Elsyně Dvoře jsme také jednou byli a bylo tam moc fajn. Ubytování s bazénem bylo super. :o) Jo a na běžkách to mám stejně, všem překážím ve stopě, když stále fotím. Teda, to už je dávno, kdy jsme byli na Šumavě na běžkách. :o)
    Jiřinko, přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, tam v bazénu jsme jednou natočili vnučky, když byly ještě prťavky, jak se koupou s maminkou, mojí dcerou a často si to s mužem pouštíme.Máme to tam rádi. Jiřina z N.
      to by byla pecka tam zajet a potkat tě tam s Mírou a pejsanem

      Vymazat
  8. Krásná připomínka “starých časů”😉Jen ať sněží pouze na horách!!!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, chápu, taky bych nechtěla odhazovat lopatou spousty sněhu
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Krásně nafocený. Bílou zimu mám ráda.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Šumavu, Alenko, nedám dopustit, líbilo se nám tam vždy, v zimě, v létě, na podzim, jak na Zadově, v Elsyně Dvoře, na Kvildě, na Modravě i na Kubově Huti...mám to prochozené víc, než Krkonoše...
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Moc mi chybí takto krásná zima.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marie, u nás jako by zima ani nebyla ( zatím). Jen vlhko, kolem nuly a šedívé dny, občas vysvitne slunko a hned je mi líp. Pa Jiřina z N.

      Vymazat