čtvrtek 10. února 2022

Bláznivý nápad

 Moje milé KOČKY, to si tak myju nádobí ( máme doma spolehlivou myčku - mne ) a při tom mě napadlo udělat vám tady veselou nikoli soutěž ( to bych musela vymyslet a zafinancovat i odměny za místa umístění ) ale! - hádankovou hru:

Můžete si zahádat nikoli s partnerem, ale se mnou, 

o co se jedná?: slibuji, že to bude snadné, tedy doufám, že vám závity nezahltím: dovolím si v duchu tipnout, kdo z vás se zhostí úkolu za jedna. A že mám nejméně 4 adeptky na umístění!

1.

říká se, že je zmrzlý na:


2. 

strouhanka - to je umletá, tvrdá:



3. 

na louce se pásl starý:


4.

maso po nákupu patří do:


nápověda:


5.

zlý člověk má srdce tvrdé jako :


6.

uprostřed švestky bývá:


7.

malá kroupa se nazývá:



8.

na myši obvykle číhá:


9.

na hrnce patří:


10.

kdo nebude hodný, dostane se po smrti do:



ale každý se tam může zjara podívat na bledule!

11.

rozlehlá pole plná obilí?


12.

nemůžeš skákat do vody mělké, ale do:


13.

 opřeš se o ruku a za chvíli tě bolí:



14.

jezme zeleninu a cvičme, ať z nás nejsou:




Doufám, že jste se pobavily, milé KOČKY.

Stydím se, ale fotky zámku Kozel a hradu Houska i Krupka jsem v archivu nenašla, ač jsem se snažila, v tom množství, co jich máme, a tak jsem si je v nouzi vypůjčila z internetu, omluva! 

27 komentářů:

  1. Odpovědi
    1. Protože do Lán jezdívají hlavně prezidenti a my tam byli s mužem jednou, když byl den otevřených ,,vrat,,.
      Opatruj se, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, i po ránu jsem dala všechno a moc mě to bavilo!
    Jsi úžasná, tohle by ani ta nejdokonalejší myčka na nádobí nevymyslela!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já mívám nápadů, ale snad tento přišel vhod. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiří ko, poznala jsem všechny i když jsem například na zámcích Lány, Kozel a hradě Pecka dosud nebyla. Krásně a vtipně jsi to vymyslela. Přeji ti hezký den. Jára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, tak ti moc děkuji a třeba se ti časem povede se tam také podívat.
      Byla jsem si jistá, že ty a Jitka a Hela a asi Vendy to uhádnete všechno.
      Jen s tím Peklem jsem netušila, zdali to všichni znají. Ono přírodních nalezišť bledulí je víc.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,neuhodla jsem 11 a 7.Jinak,fakt dobré,skvěle jsi to vymyslela!A s tou myčkou máš pravdu,taky doma někdy říkám,že si připadám jako myčka,věčně ruce v dřezu.Měj moc hezký den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, na hrad Krupku a na Lány bys musela asi něco z toho někdy vidět, je to od tebe příliš vzdálené.
      I tak jsi dobrá.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Super, u pár obrázků jsem zaváhala, protože jsou to třeba zámky nebo hrady kde jsem vůbec nebyla, ale znám podle jména. Ale nakonec jsem dala všechny!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy: tak tebe jsem tipovala, že je uhádneš všechny. To mě těší. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Po ránu fakt dobrý. Někde jsem nebyla, ale dohromady jsem to dala.
    Hezký den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, to je prima nápad. Trojka mě potrápila, ale nakonec jsem to rozluštila. A s 13. mi pomohl muž. Díky za bezvadný kvíz.
    Měj pěkný den. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, tak tos mě příjemně překvapila. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. . Báječná zábava a rozcvička po ránu 😁. Výsledek mě docela uspokojil,až na jednu jsem všechny hádanky uhodla☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, marně jsem přemýšlela nad dalšími - ale něco si mohu nechat i na jindy?
      Musím se podívat, zda jsi viděla včerejší příspěvek. Jiřina z N.

      Vymazat
    2. Už jsem tam “odpíchla” ❤️

      Vymazat
  9. Parádní test a i když jsem na některých místech nebyla, nápověda byla skvělá 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji ti a ráda jsem tě tu uvítala.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko,to jsi měla skvělý nápad a je jasné,že s takovou nápovědou jsem nemohla neuhodnout.Někde jsem byla a kde ne,tak mám všechno projeté prstem po mapě.Vybrala jsi i krásné fotografie.
    Měj hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, tipovala jsem i tebe, že vše uhodneš. Nespletla jsem se. Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Jiřinko, kvíz jsem dala celý, ale všude jsem nebyla... Super nápad a pobavilo... Pá Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  12. Milé a vtipné 👍 Přeji krásný den Jitka

    OdpovědětVymazat
  13. Až na lány jsem poznala všechny, neboť jsem je i navštívila, ale ty Lány jsem nenavštívila jen mi krásně pomohla tvoje nápověda. Tohle se ti opravdu povedlo.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, Maruško, taky jsem se tím pobavila, když jsem vzpomínala, jaké objekty vybrat. Pa Jiřina z N.

      Vymazat