úterý 15. února 2022

K svátku

 Letos to tedy vyšlo, dostala jsem termín na chemku v den svátku. Nu, třeba je to dobře, abych si uvědomila, co je pro mne nyní důležité. A zítra, milé KOČKY, -  ,,oslavím,, narozeniny,  jestli to dopadne jako minulý týden, prožiju je v posteli, jenže, bez toho bych, možná, už asi neslavila nic?



Tak jen žádné kňourání a pěkně svižně vykročit do dalších let a pravou nohou, Jířo.

11 komentářů:

  1. Jiřinko,přesně tak a ty to dáš.
    Všechno nejlepší a hlavně štěstí

    OdpovědětVymazat
  2. Jiřinko, přeji ti vše nejlepší k tvému svátku, hodně štěstí a zdraví.
    Určitě to zvládneš.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko hodně sil, zdraví a štěstí. Zdraví Iwka.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak tedy přeju vše nejlepší k svátku, narozeninám a když už jsem v tom přaní, tak rovnou i k letním prázdninám, k založení republiky a k Vánocům. A protože k tomu všemu přeju nejvíc ze všeho zdraví, snad ho nakonec dorazí dostatek. Držím palce!

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko,všechno nejlepší,hodně zdraví a štěstí k dnešnímu svátku!Opatruj se KOČKO!A i já držím moc,moc palce!Marťa.

    OdpovědětVymazat
  6. Jiřinko, přeji k Tvému svátku jen to dobré a strašně moc zdraví, a to nejen v den svátku, ale i v dalších dnech. Držím pěsti ❤

    OdpovědětVymazat
  7. Jiřinko, já Ti přeji k dnešnímu svátku a i k zítřejším narozeninám hlavně hodně a hodně zdraví. VŠECHNO NEJLEPŠÍ.

    OdpovědětVymazat
  8. Jiřinko, do dalších let Ti ze srdce přeji to nejcennější a to zdraví. Drž se, holka jedna. Koukám, že máš dnes svátek, tak i k němu Ti přeji pohodu, radost ze života a ještě spoustu nádherných zážitků z cest a výletů. D.

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý večer moji milí , moc a s dojetím ( taky pod vlivem - kdo ví, co mi to do těch baněk míchají ) vám ze srdce děkuji za krásná přáníčka, velice si toho vážím ( na decimálce, dodal by jistě Čerf, a tomu, Čerfovi, posílám spešl díky za souhrnné přání, už má na rok vystaráno).
    Všem vám na oplátku přeji krásné dny, hodně pohody a opatrujte se, covid ještě neřekl své poslední slovo.
    Těším se na opětovné setkání s vámi u mne na blogu či u vás. Ještě, že vás mám!
    A pokud by někoho zajímalo, co mi dal manžel k svátku? - 4 páry ( nikoli bílých koní ), ale baterek do foťáku, pusu a potřásl mi pravicí, a prý si kytku mám pořídit sama, on by nerad, abych nebyla spokojená a proplatí mi ji. Tak, co říkáte, mám jít do 100 růží? to by koukal.Jo a mořské plody - bonbony.
    Vaše Jiřina z N.

    OdpovědětVymazat