sobota 19. února 2022

Legrační

 Přijde mi to legrační, ale před dvaceti lety, v roce 2002, když jsem vychvalovala mojí mamce a její důchodcovské partě Slavonice, kam jsme tehdy pilně jezdívali,  požádali mě, abych je tam vzala a to bych nebyla já, abych nevyhověla.

Přijeli z Děčínska vlakem do Všetat, tam jsem jim přidělila průvodce, svého manžela, odebrala jim kufry a ty jsme s jedním hochem naložili do dodávky a jeli po silnici do Slavonic, kdežto partička jela rychlíkem do Jihlavy a odtud pak motoráčkem vytoužené Slavonice. 

Ubytovali jsme se a začal pěkný, výlety do okolí bohatý, týden...

můžu vám některé ty snímky z toho ukázat, milé KOČKY?













 
výlet do Telče:






trochu té mařížské keramiky:



Vzala jsem je tehdy i do Dačic ke kostce cukru a do zámku, do města i na Oslednici v Telči, na Landštejn, zkrátka pochlubila jsem se okolím Slavonic, jako by to bylo moje panství. 

Jsem moc ráda, že jste mne tam, zpátky do vzpomínek, milé KOČKY, teď doprovodily. Pouhých 20 let a tolik se změnilo.


18 komentářů:

  1. Jiřinko, to musel být parádní týden. Kolem Slavonic je opravdu co vidět. Taky to tam mám moc ráda.
    Měj pohodovou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, starali jsme se o ty důchodce, jak nejlépe jsme uměli a opravdu byli nadšení.
      Slavonice už jsem delší čas neviděla, ale chystáme se tam zas. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, moc hezké fotografie i vzpomínání. Tato místa mám také procestovaná a také se často k fotografiím vracím. Na mnoha jsem s mojí milovanou sestrou, která nás loni navždy opustila. Telč, moje rodné město, fotky mě vždycky potěší. Jak ráda bych se tam ještě podívala! Nevím, zda to ještě půjde. Děkuji za hezkou reportáž a přeji ti krásnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, v Telči i jinde jsme se stavovali vždy, cestou do Slavonic a okolí máme proježděné na kolech, později jsem tam brala na dovolené i vnučky.Moc pěkný, klidný kraj.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, povedly se ti krásné fotky. Moc se mi líbí ty s průzorem, jsou umělecké. Měj klidnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martino, děkuji ti. Ve Slavonicích bych klidně mohla i bydlet. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. To byly tedy krásné dny, kdy jste procházeli těmi místy, která jsi moc hezky nafotila.
    Klidnou sobotu, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, dlouhá léta jsme tam jezdili a zastavily mne až moje nemoci a covid.Ale, kdo ví, třeba to zas přijde. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Slavonice znám jen z “přízemí” , díky za pohled z ptačí perspektivy👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, z věží jsou výhledy svěží, hihi. Zdravím tě moc. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, ty by jsi mohla organizovat výlety pro cestovky. Věřím, že jste si tuto akci všichni užili. Krásné fotky. Do Slavonic jezdím málo, ale jednou na tu věž také vylezu. .o)
    Přeji pohodovou sobotu. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dášenko, kdybych nebyla kopyto a uměla dva jazyky, nějaké použitelné, cestovka by se hodila. Dokonce jsem měla před lety nápad, ale to ti napíšu jinde. A pak jsem se dozvěděla, že mne někdo předeběhl. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásné fotky Jiřinko.Líbí se mi mařížská keramika.Měli jste pěkný týden.Přeju ti moc hezký víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, ahoj, to víš, taky jsem tam, v Maříži, asi 3 kousky kdysi koupila pro vnučky. Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko, ve Slavonicích jsem ještě nebyla, ale doufám, že se jednou zadaří. Přeji hezký zbytek víkendu 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, hezky je tam vždy, ale jestli ráda houbaříš, zajeď tam v září. Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Slavonice a jeho okolí mám ráda. Nedostaneme se tam často, je to daleko. Byli jsme tam na kolech.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, my tam jezdívali tak 4x za rok s kolama a brázdili okolí. Po padesátce mě ukecali, ať si koupím běžky a tak jsem tam zkoušela za lesy, aby mě nikdo neviděl, své pomalé pokroky.Slavonice mám moc ráda, ale těch míst oblíbených mám hodně. Jiřina z N.

      Vymazat