čtvrtek 3. února 2022

Nedaleko

 Občas se nám s mužem stalo, že bylo hezky a manžel mi řekl, že pojedeme jen někam blízko a uděláme si procházku a tak se přihodilo, že byl barevný podzim a já jsem tehdy navrhla, že se podíváme na okraj Prahy, konkrétně za ústav v Bohnicích a dojdeme dolů k Vltavě. Pamatuji si, že jsme natrefili na psí hřbitůvek a někde tam nad řekou jsme seděli na skále a uvědomila jsem si, že i úsek Vltavy od Prahy do Kralup má na obou březích co nabídnout člověku, který rád tráví čas v přírodě. 

Milé KOČKY, 

snad mi nikdo hlavu neutrhne, když sem dám pro dnešní den vzpomínku na ten podzimní, takový obyčejný, odpolední, i když barevný výlet?










a na té pouti kolem Čimic fotil i manžel:






18 komentářů:

  1. Nádhera, Jiřinko! Den jako korálek!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, sluníčko teď chybí, musíme si ho nahradit. Měj se hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, krásná procházka. Sluníčko, barvy, co víc si přát.
    Měj klidný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, jednoho to v barevném dnu povzbudí a zpětně si rád zavzpomíná. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Krásně barevný špacír !
    Klidný pohodový den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, sice počátkem února dávat podzimní fotky není normální, ale u mne to snad nevadí, já už si v mém věku dělám, co chci.Co mi může kdo udělat?
      Jde mi o to milé KOČKY potěšit ( někdy za každou cenu ). Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Další vzpomínky na mé dětství, občas jsme podnikali výlety do těchto míst. Když to bylo v partě se spolužáky - to bylo dobrodružství👍. Naopak, když nás škola hnala do Čimic na branné cvičení, tak to byl “vopruz”. Nezapomenu, jak jsem z takového cvičení přinesla domů poznámku: Vaše dcera odmítala padnout k zemi při hodu granátem. Na dotaz otce : Proč? Jsem odpověděla, předci si nebudu mazat nové šponovky!😁
    Děkuji tímto příspěvkem za výlet “ do hlubin študákovy duše”.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je pěkná historka, ty naše hbitá Ještěřičko, pro tebe je radost dávat příspěvky na blog. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, podzim já miluju, tak klidně víc a víc... Nejlepší je fotka s jeptiška a! Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, jinak tam až dolů k Vltavě je to taková ,,nudná,, stráň a podívejme, jaké to může být pěkné místo k procházce, že? Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko,krásné barevné podzimní fotky.Sluníčko,nádhera!Mám moc ráda podzim,právě pro jeho krásné barvy,do kterých obléká vše kolem.Přeju Ti krásný den.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, co by člověk na podzim fotil, kdyby nebylo psího vína? Jiřina z N.

      Vymazat
  7. I jeptiška si musí někdy odpočinout 😄

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já jsem na ně koukala jako na zjevení a nedalo mi to, než je cvaknout, stejně, jako kdysi i jednu jeptišku v Krakově, která jde po ulici a čučí do mobilu. Pro fotku všechno! Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko to jsou moc hezké fotografie, Hezkou procházku jste si udělali. Přeji Ti krásný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, manžel byl sám překvapen, že to nakonec byl pěkný výlet kousek od nás.Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, krásné, pohodové fotky. Toulky kolem vody miluji.
    Měj fajn dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, takové ty podzimní, ještě teplé a slunečné dny mám moc ráda.Zrovna jako ty jarní, když už je vlaho a dlouho vidět. Pa Jiřina z N.

      Vymazat