pátek 4. února 2022

Obloha

Náhodou jsem natrefila na pár fotek z doby před covidem a zaujalo mě, jak ,,počmáraná,, ta obloha,

milé KOČKY, 

některý den byla. Dnes už pomalu zase letadla létají, ale stále to není ještě tolik, jako před dvěma lety.











18 komentářů:

  1. Jiřinko,já si toho právě taky všimla!Minulý víkend,když jsem šla na procházku,tak jsem se dívala na nebe a fakt jsem si říkala,kolik lítá letadel.Jiřinko,měj dneska moc krásný den! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, právě, že nějakou dobou bylo ticho a nelítali, ale už se to zase probouzí a asi se brzy vrátí k původnímu režimu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Zdravím, Jiřinko. Krásné fotky a na nebi to vypadá jako na letové mapě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maru, občas už to byla pěkná změť, nyní je to o poznání čistší a klidnější.
      Přeji pěkný víkend. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,nad vámi to pěkně křižuje.U nás to často nevidím,letecké trasy vedou nejspíš jinde.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, Jitko, u vás jsou spíš vidět balony, a ty nečmárají. hihi. Alespoň já jsem tam občas nějaký zahlédla na dovolené. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, máš pravdu. I já včera zírala na třpytící se letadlo na modré obloze - moc jich tam vidět není.
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, hlavně, aby občas ta obloha byla modrá a sluníčko svítilo, už to potřebuju jako...
      krásný víkend: Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, krásně jsi zachytila nebeské cesty. Je pravda, že jich je teď méně.
    Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, během těch dvou let covidu se asi pořádně pročistil vzduch nedostatkem letů velkých letadel? Ale, kdo ví, jak to je. Měj se báječně. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Obloha jak malovaná :-).
    Pěkný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, já tomu z legrace říkám, že ti sprejeři nedají pokoj ani obloze. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. U nás letadla vystřídaly vrtulníky, rachoty někdy i několik hodin. Ráda bych to vyměnila za ty letadlové nebeské omalovánky😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jémináčku, to tam máte nějakou základnu, hihi?
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko také na takovou oblohu pamatuji. Často jsme pozorovali na zahradě, jak se nad námi letové trasy křižují. Syn Pepa měl dokonce v mobilu nějakou aplikaci, kde zjistil, které letadlo kam letí...Tady přes nás většinou na Drážďany nebo na druhou stranu na Moskvu a pak na sever směr Oslo a Helsinky. Tam se pak dál letadla stáčela do jiného směru. Bylo zajímavé to pozorovat. Přeji Ti krásný víkend.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, můj manžel taky rád na počítači sleduje lety a když mladí někam letěli letadlem s vnučkami na dovolenou, sledovali jsme je celou cestu z Prahy a nebo z Drážďan až do cíle a zpátky také.U nás a kousek dál v Libeznicích je vidět letadel stále hodně, protože je tu koridor na Ruzyni.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Teda Jiřinko, to jsou pořádné čáry máry. Je to síla, kolik letadel nad námi létalo a asi zase bude.
    Přeji hezký víkend. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáško, a když si manžel zadá do počítače, kde co lítá, to jsou věci, že se to tam nesrazí, já dělat na kontrolní věži, tak mě za jednu směnu odvezou. Jiřina z N.

      Vymazat