úterý 8. února 2022

Práce navíc

 Onehdy jsem uklízela a našla medvědičku, kterou si spolu s jinými u nás ukryly moje vnučky a ta se, ani se nedivím, styděla za to, že je tzv. holá a bez oblečků. Tak jsem se ustrnula a uháčkovala jsem jí šatičky a když už jsem byla v té práci, i takový pokus o klobouček, no, kdyby se jí, 

milé KOČKY, 

chtělo, může to používat jako příležitostný respirátor.

tady - zcela nešťastná, že je holá:


taková nesvá, já bych taky byla!:



zkusila se zakrýt kouskem látky, ale nebylo to ono:



sledovala mě, jak jí háčkuji oblečení: a už měla světýlka v očích:



bude mi to, nebo nebude? :



radostí se až překotila:



no, to už je jiná káva!:



nechtělo by to ještě kabelku? :


 

27 komentářů:

  1. Jiřinko, moc ho té holce sluší!
    A něco si mi připomněla: když bylo Terce čerstvě 18, letěla do Anglie jako au pair. Starala se o dvě maličké holčičky. Vezla pochopitelně dárky pro všechny a celkem jasně bojovala s místem a váhou kufrů. Tak jsme pořídili dva medvědy a já jim naháčkovala garderóbu...I klobouky :o)
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc hezky sis zavzpomínala na medvídky, které jsi oblékala a jistě měli v Anglii úspěch, to je medvědí plyšovelmoc. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, to je krásné, povedlo se ti to. Měj pěkný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Martičko, už pletu a háčkuju málo kdy, ale když tu byla s Honzíkem jeho sestra Anička, vzala si na ten den k nám sebou panenku a tu jsem jí celý den obšívala a obháčkovala, až jsem se sama divila, kde se to zas ve mně vzalo.Je to jako plavání a jízda na kole, to se nezapomíná.
      Pozdrav letí do C. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko,krásné šatičky si uháčkovala.Já háčkuji pořád,už jenom,že pořád musím něco dělat a u telky se to hodí.Mám tu po vnoučatech dva větší medvědy,zrovna jsem tuhle říkala Tádovi a Nicolce,zda je nechtějí.Oblečky jim asi neuháčkuji.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, české ženy umí snad všechno. Jen jsme v tomto případě musela vyjít se zbytkem klubíčka a tak ta růžová je jen z nouze cnost, ale zas to není nuda? Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, moc hezky jsi ji vyparádila, šatečky jsou krásné. Dostat ji naše Verunka, tak by ta medvědí holka byla zase hned nahatá. Jako háčkovaná panenka, kterou jsem jí dala v neděli k svátku. Popadla ji, moc se jí líbí. Hned ji převlékla do šatiček a najednou koukám, že je panenka nahá. U ní pěstují nudismus všechny panenky. ;-)
    Měj klidný den. R.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Růženko, naše vnučky, když byly malé, měly v oblibě - ta starší medvídky, mladší panenky a koně, tak co myslíš, háčkovala jsem i na koně!!! S medvědy jí to zůstalo!
      Naštěstí jí nemusím ( zatím) nic háčkovat ani plést na největšího, který je snad vyšší než já, a to mám 175 cm! Vybírám si raději ty menší mazlíky.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  5. No a je z ní čupr holka. Krásně jsi ji ošatila, medvědí očička jí jen září.
    Měj pěkný usměvavý den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, je to frajerka, viď, no, budu jí asi muset z nějaké látky ušít i apartní spoďárky. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. No to je proměna… i když “nahá je krásná”!😁👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, do fifleny má zatím daleko, ale kdo ví, jestli ji nepřepadne marnivost ...
      to je hned.
      Jiřina z N.
      volala mi z Krkonoš starší vnučka, včera měla svátek a je tam na lyžáku a prý pojmenovala tu medvědičku, kterou tady na blogu dnes viděla, Flora.

      Vymazat
  7. Jiřinko, plyšáků mám docela hodně, ale většina jich je nahatá. Jenom jeden je oblečený. Koupila jsem mu suprovou mikinu a ponožky v sekáči. Přízovou čepičku má po mé dceři. Tobě se šaty moc povedly a z plyšové medvědice je skoro princezna 😄😜

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to je hezké, moje sestra zase obháčkovala starého, velkého plaváka jako mimino a všem se to moc líbí.Krásný večer přeji. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko ty jsi šikulka. Moc krásně jsi ji oblékla. U nás žádní plyšáci nezůstali. Jediné s čím chodili spát když byli malí, tak byli "mončičáci", ale kde skončili, vůbec nevím. U nás to byly stavebnice, autíčka a mašinky... Přeji Ti klidný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Járo, poslední dva mončičáky bleděmodrého a žlutého jsem nedávno dala sousedovic dětem, mají tam 4 malé děti, a dcera je už víc než velká, tak promine.
      Ať si s tím někdo hraje.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  9. Jiřinko, to jsou krásné šatičky, jsi šikulka. Medvídek, tedy medvědice je krásná i bez šatů.
    Přeji hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, puistila jsme se do toho náhle a se zbytkem příze, tak to bylo takové nahodilé a se vzorem, který je jednoduchý a jde od ruky. Pa a opatruj se nám, KOČKO. Jiřina z N.

      Vymazat
  10. Jiřinko, já jsem ráda, že už není medvědice nahatá. Přeci jen je chladno... Pá Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, jak najednou vypadají ti medvídci v oblečkách jinak, ti tři, čtyři drazí, co jsem vnučkám koupila v Německu kdysi, ti už oblečení byli.
      Tobě nemusím o medvědech moc povídat, ale překvapilo mě, že naše vnučka dala tomu medvídkovi - ač je její léta, jméno až dnes. Na základě šatiček.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  11. Krásné medvědí šatičky! Úplně mě to vrátilo do dětství kdy jsme šily na panenky ☺️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Růženko, to jsou krásné vzpomínky, tak nyní už zas musíme dělat něco pro vnoučátka. Jestlipak dnešní holčičky umí plést, háčkovat a šít? Jiřina z N.

      Vymazat
  12. Tento komentář byl odstraněn administrátorem blogu.

    OdpovědětVymazat
  13. Jiřinko,to je paráda,jsi moc šikovná,šatičky jsou fakt moc pěkné!Malá medvědice,parádnice.Přeju Ti moc krásný den!Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To víš, Marťo, je to ze zbytků a tak se klubíčko aspoň využilo. Vnučce to udělalo radost, měla v pondělí svátek.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  14. Jiřinko, to je roztomilé. Také tu máme pár plyšáků po dětech a některé i nové. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, starší vnučka má krom jiných i obrovského medvěda, ale na toho bych nepletla, to raději na manžela, i když ten také není malý.Já nejraději pletu nebo háčkuji na malé děti nebo menší kousky plyšáků, ale jednou jsem dělala oblečky na plyšové koně, to byla hotová Rubikova kostka.Ale, zadařilo se a vnučka měla radost.
      Jiřina z N.

      Vymazat