sobota 5. března 2022

Co takhle dát si Bretaň?

 Bretaň, severozápadní a velmi tajemná část Francie. Skalnatá, s mnoha starými stavbami, porostlými lišejníky, s farními dvorečky, s mnoha megalitickými stavbami a menhiry, s městy a vesnicemi, kde je vše v jednotném stylu, v zahrádkách samé modré hortenzie, na střechách šedé tašky. V lesích zajímavé prehistorické stavby a zlaté kapradí.

Milé KOČKY,

máte - li zájem, ráda vás tam na chvilinku vezmu:

třeba Nantes:





popojedeme:








zítra se podíváme na samý západ.



10 komentářů:

  1. Jiřinko, to je zajímavý kout Francie. Moc hezké místo. Díky za zajímavé nahlédnutí a přeji ti krásný den. Jára

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, udělala jsem tři dny po sobě bretaňské fotky, to nemůže škodit. Těším se na vaše blogy. Večer se podívám co a kde je nového. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Tak já teď jedu spíš do kuchyně, než do Bretaně, ale naladila si mě parádně - krásné fotky!
    Jiřinko, měj hezkou sobotu. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mít tě, Helo, doma, taky bych tě ráda viděla potulovat se po kuchyni, když vím, jak si tam dobře a zdatně vedeš, nějaké mňamozní výtvory na rodinku chystáš?! Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Hezky se na fotky dívá. A je pravda, že na Francii se dívám jen skrze fotky a televizní dokumenty. Navštívila jsem určité země v Evropě, bohužel Francii ne.
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, taky mi ještě jisté kouty Evropy chybí do sbírky, snad se situace v lepší obrátí. Měj se báječně. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,nádhera!Francie je jedna ze zemí,kam jsem se moc chtěla podívat.Je krásná,viděla jsem hodně dokumentů.No, tak se podívám aspoň s Tebou.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, jsem moc ráda, že jsem se tam na mnohá místa postupně podívala. Přeji to každému, aby se mu plnily sny. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásné fotky, máš nádherné zážitky, Jiřinko. Hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, věříš, že jsem moc ráda, že se díky fotkám, případně videu mohu vrátit na místa, kam jsme se postupně podívala? Jen jsem měla začít dřív, ale to jaksi před 1989 moc nešlo. Jiřina z N.

      Vymazat