neděle 20. března 2022

Čtu

 Ano, čtu, momentálně o Toskánsku, a vracím se, vracím se ráda, ve vzpomínkách do Itálie. Jedním ze zájezdů, které jsme si s Janou, kolegyní, na Apeninský poloostrov dopřály, byl ten do Viterba a okolí.

Knížka je napsaná Frances Mayesovou a název má Pod toskánským sluncem. 

Jste zvědavé na mé vidění Viterba, milé KOČKY? Tentokrát vyberu méně atraktivní snímky, z obyčejných uliček, třeba se tam budete také cítit dobře, jako tehdy já.




















12 komentářů:

  1. V Itálii se mi také moc líbilo a vybrala jsi krásné fotografie.Uličky mě lákají všude.
    Jiřinko,hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, my jsme tehdy bydleli na okraji města v bývalém klášteře a líbilo se nám všechno. Jen v knize autorka popisuje škorpiony a to vědět tehdy, tak jsem před ulehnutím prohrabala celou postel. Naštěstí jsem to neznala.
      Provence/Fr. a Toskánsko/It. se líbí asi každému. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Krásná místa Jiřinko. Je hezké že si můžeš vybavit ve vzpomínkách
    místa, kde se odehrává děj románu. Zase jsem tu na mobilu napsala pracně dlouhý komentář a on zmizel. Krásnou neděli ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, jednou jsem v nějakém filmu viděla městečko někde v Itálii na vysokém kopci a moc ráda bych ho viděla na vlastní oči, jen nevím, kde to bylo a jak se jmenovalo, ale takových tam je! Kdo ví, jestli bych to s mýma nohama teď zvládla? Zdravím a přeji hezké nedělní odpoledne. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko, to máš tedy krásné téma. Knížka je hezká a reálie ještě hezčí. Itálie mi začíná hodně chybět...
    Měj krásnou neděli, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, knihu jsem dočetla ( a už se mi stýská, dokonce jsme koukala, zda do toho městečka někdo jede zájezd ) a nyní čtu další, taky suprovou a to o Provenci.Brzy přidám jako tip. Užij si hezkou neděli.
      Líbí se mi i ty recepty a popisy jídel... skrytá požitkářka Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Moc hezké fotky úžasných italských uliček. V Itálii jsem nebyla, ale určitě by se mi tam líbilo. Autorku znám, ale tuhle knížku jsem ještě nečetla, zapátrám v knihovně. Zdravím 🌞

    OdpovědětVymazat
  5. Jiřinko, to jsou tak hezká místa ! Máš na co vzpomínat... Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá babiLenko, moc ráda bych se do Itálie ještě zase někdy podívala, líbilo se mi tam všude. Moc tě zdravím: Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Parádní detaily. Kámen a květiny.....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, ve Viterbu byly tehdy květinové slavnosti, tak na to se taky dobře koukalo. Jiřina z N.

      Vymazat