čtvrtek 10. března 2022

Kočky

 Proč neudělat jeden příspěvek na blog z fotek, které jsme věnovali kočkám, ať už to bylo v Chorvatsku nebo jinde? říkám si.

Milé KOČKY,

kdo ví, jestli pohled na ta zvířátka nepřijde někomu vhod? Já sama psy ani kočky doma mít nemusím, ale kdyby ano, dám tomu krmení a vodu, kdežto manžel, ten si s nimi rozumí a ta zvířata ho vyloženě vyhledávají, otírají se mu o nohy a nechají se od něho hladit, či drbat za ušima.

( Mívali jsme jezevčíka, měli jsme i tmavou boxerku, ale to je drahně let a odvykla jsem si. Na andulky jsem snad měla i alergii a tak se stěhovaly ke švagrovi.)

Doma mám už jen jedno zvíře a s tím jsem vdaná přes 40 let a to mi už stačí.









14 komentářů:

  1. :o) Jiřinko, jestlipak to manžel četl :o)
    Je ti jasné, že u nás jsem spíš psí, ale pravdou je, že třeba na Krétě jsou kočky celkem milé a občas se s nimi i trochu kamarádíme (mám na jejich srst alergii, tak fakt jen opatrně).
    Měj pohodový den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, doufám pevně, že manžel na můj blog nechodí a nečte to.
      Měj se krásně. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Doma kočku ani hafana nemáme, ale do sytosti si můžeme užít obojího u syna. A svým způsobem si užíváme.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tak to máš fajn, užijete si zvířátek a nemusíme je krmit a uklízet po nich. Skvělé. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko kočičky jsou kouzelné. My jsme měli vždycky kočku, pokud jsme bydleli v rodinném domě, ale co jsme v bytě, tak jsem chovala andulky a pak i další druhy papoušků. Měla jsem jich jeden čas i několik druhů najednou. Pak jsem dostala amazoňana modročelého a musela jsem ostatní papoušky prodat, protože Charlie byl náročný na chov. Bohužel mi po šesti letech uhynul na mrtvičku. Loni jsem dostala i přes manželův protest, od vnučky andulky. Byl to dárek, tak že je tu máme a už si na ně zvykl a chodí si s nimi i povídat. Je pravda, že zrníček a peří je pořád na uklízení dost...Krásný den Ti přeji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, na první fotce jsou kočky dvě: my jsme jako děti říkali, že já jsem koza ( měla jsem ráda zeleninu ) sestra kočka a bráška pes ( oni měli rádi maso ).Je to v Dubrovníku. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko,to jsou nádherné fotky kočiček.Já je miluju a jsem ráda,že mám jednu doma.
    Hezký večer

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, ty máš zrovna takovou kočičku, která se mi hodně líbí. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Krásné kočičí fotky.
    Jiřinko, přeji klidné dny. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dáši, však tvůj pejsan taky nevypadá špatně na fotkách! Zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, zdravím. Hezké fotografie, samé číčy. U nás jsme na psy, já doma žádného nemám, ale jezdí k nám Kumík a to je můj miláček. A můj bráška je celoživotně velký milovník a chovatel kokršpanělů. Ahoj Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, já mít domek a zahradu, tak by manžel tutově chtěl mít vlčáka a nějakou tu kočku. To k domu patří, ale v malém bytě, v činžáku, ne.
      Přeji hezký víkend.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Krásné kočičky.Jednu mám doma a je to mazlík.Přeju hezký víkend.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kočky se rády mazlí, ale asi na to musí mít náladu. Jiřina z N.

      Vymazat