pátek 11. března 2022

Ptáci

 Už se slétají, píší o nich a fotí fógly mé oblíbené blogerky, sice je mají barevnější, než já, ale mohu to, milé KOČKY, potvrdit, i u nás ( v kuchyni ) jsou ptáčkové k vidění:



Jaro bude co nevidět.

14 komentářů:

  1. Jiřinko, moc pěkné dózy. Také jsem o koupi uvažovala, ale momentálně už bych je neměla kam dát. Je tolik krásných věcí... Měj klidný pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo, Marti, kdybych teď s kuchyní začínala, to by byla jiná. Ale máme věcí, že to není kam dát.
      Tak dlouho jsem o koupi uvažovala, až jsem v České Kamenici na dozy natrefila a byly ve slevě! Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Kuchyň, jako klícka a je tu vždy něco k zibání😁, tak není divu, že se tam ti opeřenci usídlili!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To bude, Renátko, ono. ( že bych měla všude drobky? hihi)
      Zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Jiřinko to jsou nádherné dózičky. Moc se mi líbí. Také jsem jich pár hezkých měla, ale už "vzaly za své". Přeji Ti pohodový a klidný den. Venku je sice slunečno, ale zimu zhoršuje ledový vítr. Měj se odpočinkově a hlavně se opatruj.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, už mám také jednu dozu nahoře s kohoutem. Myslím, že je u nás stopstav věcí. Měj se krásně navzdory všemu nepěknému. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, já pípálky fotit neumím, ale ty tvoje bych možná zvládla. Dózičky jsou moc pěkné. Přeji hezký víkend 🌞

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já taky neumím fotit ptáčky, jak bych hnula záclonou na balkonových dveřích, už by sem nelétali. Tak se na ně chodím dívat k Jáře a k Jitce. Ale ti moji by ti při focení postáli.Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, ty dózy jsou hezké, také jsem na ně koukala. Ale nemám je už kam dát. :o)
    Měj hezký večer. D.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To znám, Dášenko, byt je malý a věcí hodně. Krásnou neděli tobě, Mírovi i pejsánkovi. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. To jsou krásné skleničky s ptáčky.Líbí se mi moc
    Hezký víkend Jiřinko

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, neubránila jsem se tehdy jejich koupi. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko, má tyhle dózy moc ráda! Já mám se slepičkama a srdcatama :o)
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat