sobota 12. března 2022

Na přání

 Helence D. na přání: pojďme se projít Trogirem. V tomto městečku jsem byla shodou okolností vícekrát, ale jednou jsme si s mužem a mojí sestrou při zájezdu do Tučepi dopřáli při zastávce v Trogiru i návštěvu zdejší pevnosti a tam vás, milé KOČKY, dnes také vezmu, ať z toho něco máte:

je to město kousek od letiště, mezi Šibenikem a Splitem, takže každou chvíli v létě létají nad hlavou letadla, máte tu co fotit - letadla, památky, lodě, lidi...

co bych vykládala - tady máme důkazy:































A teď už si někde sednout a dát si dobrou kávu a zmrzlinu...


17 komentářů:

  1. Tatoista už z fotek od syna trochu znám. Byl tam dvakrát na jachtě a posílal hodně fotek. Je tam krásně. Díky za hezkou podívanou. Přeji ti krásnou a klidnou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tato místa...teď to nebyl mobil, ale moje chromá ruka...🤔😂🙀❤️

      Vymazat
    2. Jadran a jachta, dobrá kombinace. Járo, určitě jsi to synovi přála, já když jsem byla na podzim u moře, neměla jsem celou zimu ani rýmu. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko,to je nádhera.Mně si také připomněla krásné dovolené,na tato místa jsme jezdívali.Bohužel jsem v té době fotila hodně na diáky a ty jsou mi teď k ničemu.Z Trogiru z kempu mám zábavnou vzpomínku.Vedle nás kempoval starší francouzský pár a manžel obdivoval pánovo auto a nějak mu to řekl.A on mu odpověděl,že se mu líbí zase jeho manželka a že klidně vymění auto za mě.Manželovi se francouzka nelíbila.V té době jsme měli také pěkné auto.Škoda R se stahovací střechou.
    Díky,že jsem si mohla zavzpomínat.
    Hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, já zase lituji, že mám hodně videí z kamery a kde to mám promítat? tak teď jen fotím a nebo natáčím přes foťák. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Sice zrovna tady jsem nebyla, ale připomnělo mi to čas dovolených u moře.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hanko, to je dobře, musíme si uchovat smysl pro krásu. Aby nás ti chlapi, co vládnou světu, nestrhli na svoji pekelnou notu.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Jiřinko, děkuji!!! Byla jsem tam několikrát, Trogir je jedno z naprosto kouzelných měst jadranského pobřeží.
    Jsi zlatá, ráda jsem si zavzpomínala...
    Měj hezkou sobotu, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Jířo, jsi dobrý pilot!!! Užila jsem si ten let v pohodě a ty výhledy!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, líbí se mi tam třeba ty ještěrky na zdech, těch barev a hbitost. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Překrásné místo s neuvěřitelnou atmosférou… ❤️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Janinko, ale nic pro lidi, co nesnášejí velké horko. Tvoji synové by se tam vyřádili. A peněženka by mírně splaskla ve slastičárně.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,to je opravdu nádherné místo.Tam se mi líbilo moc.Přeju krásnou sobotu.Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, ono je asi všude u moře pro nás, suchozemce, nádherně.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Krása nebeská ! Na světě by bylo tak krásně, kdyby... Jiřinko, opatruj se. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leničko, maminky by měly své zlobivé syny zpohlavkovat, aby se vzpamatovali, hlavně ty na vysokých postech. Svět by hned pookřál. Jiřina z N.

      Vymazat