sobota 30. dubna 2022

Co se nevešlo

 Ačkoli jsem zveřejnila kde co z našeho jarního zájezdu do Bavorska, přesto mám tolik fotek, že některé by se mohly ještě na blog přidat, 

milé KOČKY,

i když riskuji, že už to bude příliš. Nicméně, já to ráda podstoupím:

Forchheimská zákoutí:



Bamberské Benátky:



na hradbách Nördlingenu:




Barbakán v Rothenburgu uvnitř a venku:




domácí obyvatel:


výzdoba na hradě:



A teď už musím rychle vycídit koště a najít řidičský průkaz, Petrovy Kameny volají...bezpečný let přeji. Nezapomeňte na polibek pod rozkvetlým stromem!


 

8 komentářů:

  1. Jiřinko to jsou krásná místa a klidně přidávej fotky ze zájezdu dál. Já se tam nedostanu a tak se aspoň ráda podívám na fotografie a určitě je náš takových víc. Jsou to krásná a zajímavá místa. Děkuji a přeji hezkou sobotu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, můj manžel vždy projde fotky, které přivezu ( a vytřídím ) a pak řekne, ani jsem tam nemusel. Jsem zvědavá, až mi své fotky ukáže kolegyně Jana, zda budeme mít podobné nebo objevím něco jinak. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, hezké zakončení reportáží!
    Užij si sobotu i let!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já opravdu vlastním řidičák na koště a jiné dopr.prostředky pro čarodějnice. Hezký konec dubna Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Vůbec toho není moc. Nebyla jsem tam, tak se podívám na fotky ráda.
    Prima sobotu !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, pomalu už se zvyšuje teplota a tak zanedlouho bude všude v Česku a blízkém okolí ( na Moravě a ve Slezsku ) zeleno a barevno, nejlepší čas na výlety.Moje výletní sezona má letos velké nedostatky, snad bude líp.
      Přeji krásné dny a počasí. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Dobře jsi udělala, že jsi vložení fotek podstoupila. :-D Zas jich tak moc není a určitě jsem se ráda prošla koutkem, kde jsem nebyla.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, když už jsem se s tím fotila, ať se potěší i ostatní, ne?
      Pěknou neděli ti přeji. Jiřina z N.

      Vymazat