pátek 29. dubna 2022

Květena v N.

Vyběhla jsem si na poštu a do obchodu, jako vždy jsem vzala sebou fotoaparát, byl čtvrtek 21.4.22 a kolem úřadu se to barevně krásně vyjarnilo, že jsem neodolala a pro sebe i pro vás, 

milé KOČKY, 

jsem tu jarní krásu zachytila: tedy, v jedné ruce nákup, druhou šmátrám po foťáku a pak mám udělat pořádnou fotku!


















Užijte si konec dubna, milé KOČKY. Když porovnám fotky z města v dubnu, letošek je o hodně studenější než jiná léta.

 

16 komentářů:

  1. Jiřinko, i s plnýma rukama jsi krásně nafotila. Měj pohodový pátek.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marti, měla jsem pátek hodně pracovní, ale zvládla jsem to. Píšu si jedničku!
      Pozdravuj doma....Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Jiřinko, s nákupem - parádní fotky! Jsou to takové jarní radosti. Je hezké, jak nám města rozkvetla...
    Přeji příjemný den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, já bych si nikdy tašku nebo batoh na zem nepoložila ani venku, ani třeba ve vlaku, tak proto jsem žádala o ohledy. Vypadá to, že už bude fakt jaro. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. No tedy ! Krásně vám to ve městě kvete. Radost pohledět.
    Klidný den, Jiřinko !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tvá pochvala mě snad vyprovokuje k další pátrací akci po městě, kde co kvete. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Lezarts
    krásný ohňostroj jarních barev☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezké zhodnocení, Renátko, stručné a výstižné. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, také máte krásně barevné město. Ta ulice se sakurami mi úplně připomíná jednu naši ulici. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruško, byla tady na okraji města jedna další alej sakur, ale prý je hodně vykáceli a tak se tam bojím jít, aby mě netrefil šlak.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, to je opravdová nádhera. Úžasné jsou ty koniklece i narcisky. Máte krásě rozkvetlé město a Ty jsi úžasně fotila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, pokud se mi uklidní kašel, mohla bych dojít pro repete. Pa Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,krásně barevné kytičky.A ty jsi šikovná,nakoupíš,vyfotíš.Přeju krásný páteční den a celý víkend! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, focení mě baví víc, než to nakupování, neb ceny letí pořád nahoru, hihi.
      Krásný veekend! Jiřina z N.

      Vymazat
  8. Jiřinko,máte krásně rozkvetlé město.To u nás tolik záhonků není.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jíťo, na náměstí a kolem úřadu to hýří barvami, jinde je to slabší.A u mne na záhonu před domem mi vykvetl jeden bílý narcis a jeden červený tulipán, jsou pod růží, tak snad to nikdo neutrhne.Kosatce taky hodně povyrostly, tak uvidíme, co přežilo loňské bagrování.
      Dnes už sekali trávu! Kraválu jak na jarmarku a smrad v domě.Ale pán se povozil na traktůrku a moc si to užil!Hlavně na ploše 2x4 metry pod kuchyńským oknem se vyjímal jako pěst na oku.
      Jiřina z N.

      Vymazat