čtvrtek 28. dubna 2022

Vývěsní štíty

Uvažovala jsem chvíli, zda sem dát mé oblíbené fotocíle: vývěsní štíty a nakonec jsem se rozhodla, že sem patří, u nás moc vidět nejsou a když, tak určitě ne takové honosné či historické:

milé KOČKY,

budu ráda, když si je se zájmem prohlédnete, já jsem je pro vás s chutí nafotila:











































Přivezla jsem si jedno černé pivo v lahvi, spoustu nových zážitků, množství fotografií, dárečky pro vnučky a chuť i nadále cestovat. Celá ta legrace byla organizovaná CK Geops, (familierně jim říkáme s kolegyní Geopes ), se kterými jezdíme asi nejčastěji. Jsou spolehliví a máme u nich vždy pěkné ubytování.

12 komentářů:

  1. Štíty jsou moc krásné, zdobné, ke starému městu ladí rozhodně lépe než novodobé reklamy.
    Jsem moc ráda, že sis výlet užila. Přeji ti ještě hodně takových!
    Jiřinko, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, co víc dodat? Je to tak.
      Brzy, pokud nedojde k nějakým nepředloženostem, mě čeká cesta do jiného kouta a snad se podaří zase přivézt nějaké ty fotky.Určitě je tady ukáži. Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Tolik vývěsních štítů a jeden zajímavější než druhý. Krásná přehlídka.

    OdpovědětVymazat
  3. Jiřinko je to opravdová nádhera, vkusná a luxusní práce. Obdivoval je i manžel. Jako bývalý kovář dělal mnohé ozdobné mříže a tak takovou práci vždy obdivuje a uznává. Škoda, že u nás se už vyskytují jen výjimečně. Je to krásná upoutávka a reklama. Děkuji za úžasnou podívanou. Krásný den ti přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé, Járo, tak to mám radost, že tvému muži, jako odborníkovi na podobnou práci, ty štíty něco říkají., Ono to asi není jednoduché to vyrobit.
      Také já tobě přeji hezký den. Jiřijna z N.

      Vymazat
  4. Lezarts
    Staré město bez vývěsních štítů, je jako taková Popelka. Předložila jsi hezký výběr!
    P.S.
    já si budu muset pořídit vývěsný štít… neovládá komentování. Zase změna a já to nedávám🤯

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, to nejsi sama.
      Měj se moc hezky. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Pěkná štítová přehlídka, krásné, a opravdu mnohem vkusnější než kdejaké reklamy ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V těchto hist.městech nemají nevkusné reklamy a dobře dělají. Zdravím Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Jiřinko, jeden hezčí štít než druhý... Vyplatí se dívat se nahoru, viď. Pá Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lenko, jsem ráda, že se ti také líbí. Má to něco do sebe, že? Jiřina z N.

      Vymazat