pondělí 11. dubna 2022

Na srdce

 Na srdce jsou údajně Poděbrady. Já je vidím jako město parků, kaváren, teplých oplatek a parníčku na Labi. Jízdní socha s Jiřím z Poděbrad na náměstí a zámek.

Vlakem to tam mám, milé KOČKY, kousek. Nejraději, tak jako všude, sem zavítám, když kvetou lípy.





















14 komentářů:

  1. Jiřinko, moc děkuji za optimistické fotky. Dlouho jsem v Poděbradech nebyla...
    Měj příjemný den. Helena

    PS: a děkuji za starost, ale špatně mi bylo opravdu jen 24 hodin. Už jsem OK!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, to je dobře, že už je ti lépe.
      Poděbrady jsem fotila mockrát, líbilo se tam i mým vnučkám, když jsem je tam kdysi vzala na celé odpoledne a pěkně se kolem kašny vylítaly. Energii jsme doplnily tehdy ( i jindy ) dortíkem.
      Jiřina z N.

      Vymazat
  2. Musím napsat obdobně jako Helenka, že jsem v Poděbradech už dlouho nebyla.
    Bezva fotky!
    Klidné modré pondělí !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, na posledním snímku je oplatka, tak se inspiruj. hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  3. Taky to mám kousek, ale letos jsem se tam ještě nedostala. Děkuji za vodotrysky, je to výzva, zase Poděbrady navštívit a zajít do naší oblíbené cukrárny ☀️

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Renátko, ty to tam más opravdu blízko, tak až bude teplo, třeba ti to přijde vhod. Jiřina z N.

      Vymazat
  4. Poděbrady miluju, jezdíme tam hodně často. Je to kousek z chalupy, nebo když jedu do Prahy autem, zastavím se taky. Moji rodiče tu měli svatbu. Jiřinko, opatruj se. Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni a líbí se mi tu ty květinové hodiny. Jiřina z N.

      Vymazat
  5. Jiřinko, moc krásné fotografie. Mám na zámek úplně stejný záběr. Fontánu jsem také fotila a ještě květinové hodiny. Poděbrady se mi líbí. Možná, že se tam znovu zajedeme podívat. Jen teď už nám tam nejezdí vlaky ČD, kde jsme si zaplatili in kartu a u jiných dopravců nám neplatí. No když t budeme chtít jet, tak pojedeme. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, kde jsou ty časy, že se z Rbk dalo jet pomalu do Břeclavi bez přestupování?Ti tomu teď dali na frak.
      A ani zaměstnanci dráhy někdy nevědí, co vlastně platí.
      Hezký večer a díky za péči na hř. Jiřina z N.

      Vymazat
  6. Tam je krásně.Je to kousek od sestry,tak tam občas býváme.A jezdil tam do lázní tatínek a manžel na ozdravný pobyt od zaměstnavatele.
    Krásné fotografie.
    Jiřinko,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jitko, hlavně je to tam od nás blízko a tak když máme cestu na východ a vracíme se, zastavíme a odpočineme si. Nemám ráda nonstop dlouhé ježdění.
      Řidič si má dělat přestávky, hihi. Jiřina z N.

      Vymazat
  7. Jiřinko,v Poděbradech jsem nikdy nebyla.Tvoje fotky jsou moc krásné ráda jsem se podívala.líbí se mi ty vodotrysky a oplatky bych si dala taky.Dneska je šedivé úterý,u nás svítí sluníčko,je celkem příjemně.Ráno bylo namrzlo,zima,prostě aprílové počasí.Jiřinko,tak já Ti trochu toho sluníčka posílám.Měj se,KOČKO! Marťa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marťo, tady taky konečně zase svítí, ale abych šla ven a něco dělala na záhonu před domem, na to dnes nemám.
      Posílám pozdravy Jiřina z N.

      Vymazat